زنگنه در حاشیه نشست هیات دولت:

صدور کارت سوخت به معنای سهمیه بندی بنزین نیست

وزیر نفت گفت: صدور این کارت ها به معنای سهمیه بندی بنزین نیست و فعلاً استفاده از کارت به منزله این است تا هر فردی که از بنزین استفاده می کند در سامانه ثبت شود.

به دلیل سوء استفاده آمریکا، درباره تحریم ها صحبتی نمی‌کنمبه گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیژن زنگنه وزیر نفت امروز چهارشنبه 7 آذر ماه در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص کارت های جدید سوخت اظهار کرد: صدور این کارت ها به معنای سهمیه بندی بنزین نیست و فعلاً استفاده از کارت به منزله این است تا هر فردی که از بنزین استفاده می کند در سامانه ثبت شود.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت برخی کشورها در فروش و عرضه نفت خام در بازار جهانی گفت: برخی کشورها با دخالت در بازار نفت و عرضه آن به دنبال ضربه زدن به ایران هستند.

وزیر نفت همچنین در خصوص احتمال کاهش قیمت جهانی نفت، بیان کرد: اینها پیش بینی و حرف است و قیمت نفت را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند. البته دخالت برخی کشورها برای اشباع بازار و ضربه زدن به ایران را هم نباید نادیده گرفت.

زنگنه در خصوص روند فروش نفت کشورمان در دوران تحریم نیز خاطرنشان کرد: در زمینه تحریم‌ها صحبت نمی‌کنم چون آمریکا از این صحبت‌ها استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Oman
مهدی
۱۹:۴۱ ۰۷ آذر ۱۳۹۷
البته فعلا نیست ولی خیلی زود این زمان سهمیه بندی نیز فرا میرسد
آخرین اخبار