شهردار منطقه سه قم:

تکمیل عمليات عمرانی بوستان ولايت قم تا خرداد 98

شهردار منطقه سه قم گفت:عمليات عمرانی پروژه بوستان ولايت قم تا خردادماه سال آينده تکمیل می شود.

تکمیل عمليات عمرانی بوستان ولايت قم تا خرداد 98به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،نعمتی،شهردار منطقه سه قم از اتمام عمليات عمرانی پروژه بوستان ولايت تا خردادماه سال آينده خبر داد.

 وی با اشاره به آخرين وضعيت توسعه و آماده سازی بوستان ولايت در منطقه سه اظهار کرد: اين پروژه از دی ماه سال گذشته آغاز شده و طبق برنامه‌ريزی صورت گرفته تا خردادماه سال‌آينده تکميل خواهد شد.

نعمتی با بيان اينکه بوستان ولايت يکی از لکه‌های سبز منطقه سه است که در مجاورت عوارضی قم تهران قرار گرفته است، افزود: در اين پروژه اقدامات لازم برای تبديل به يک بوستان شهری در حال انجام است.

 شهردار منطقه سه قم با بيان اينکه در اين پروژه بيش از 2 ميليارد تومان هزينه شده است، گفت: تکميل دسترسی ها و تأمين روشنايی در اين پروژه در حال انجام است و اميدواريم بتوانيم طبق زمان‌بندی صورت گرفته پروژه را در اختيار مردم قرار دهيم.

 وی با بيان اينکه پروژه بوستان ولايت جنب مسجد اهل بيت واقع شده و وسعتی بالغ بر 38 هزار مترمربع دارد، اظهار کرد: جدول گذاری، زيرسازی، آسفالت شوارع اصلی و دسترسی بوستان به اضافه طرح کاشت و روشنايی از جمله بخش‌های پروژه بوستان ولايت است که عمده آنها تکميل شده است.

انتهای پیام/ش

آخرین وضعیت بوستان ولايت قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار