چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران چهل سال ایستادگی در مقابل استکبار است

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران چهل سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار بوده و مردم با تمام وجود پادر رکاب ولایت بوده و خواهند بود.

چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران چهل سال ایستادگی در مقابل استکبار استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،  سروری مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تهدیدهای دشمن و قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بیان داشت این چهل سال ایستادگی در مقابل زیاده خواهی استکبار بوده و مردم با تمام وجود پادر رکاب ولایت و حافظ ارزشهای والای انقلاب بوده و  خواهند بود.

امام جمعه  اسلام آباد غرب  دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین و تشریح دستاوردهای چهل ساله کشوردانست گفت : تشریح دستاوردهای انقلاب  یاس در دل دشمنان ایجاد می کند.هرکاری که برای مردم انجام میشود باید گفته شود .

حجه الاسلام مهری  افزودبا وجود تهدیدها و تحریمها و هجمه های دشمن مسولین پای کار هستند و خدمتگزارند مدیران  نباید از بیان خدمات و اقداماتی که در طول ۴دهه برای مردم انجام شده کوتاهی کنند دنیای استکبار هر آنچه توانسته برعلیه جمهوری اسلامی خرج کرده و به جایی نرسیده است.

کریمی فرماندار اسلام آباد به توانمندیهای انقلاب اشاره و عنوان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی دور افتاده ترین روستاها با کمترین جمعیت از خدمات مختلف بهره مندند و در همین شهرستان اسلام آباد غرب  در برخی روستاها برای ۳نفر دانش آموز مدرسه ،معلم فراهم است.

فرماندار گفت: در همه حوزه ها امروز توانمندیم و دشمن از این توانمندی خشمگین است و ایجاد برخی مشکلات اقتصادی توسط دشمن نمیتواند مانع از حرکت رو به رشد کشور شود.

 کریمی همدلی،همکاری و دلسوزی مسولین و مردم را مانعی برای تحقق خواسته های دشمن دانست و گفت همه برای این انقلاب زحمت کشیده اند و اجازه نمیدهند برای کشور ما از خارج تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/ز



 تشریح دستاوردهای انقلاب  یاس در دل دشمنان ایجاد می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.