طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار است.

طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان نیازمند ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جمشید تقی زاده در حاشیه بازدید ائمه جمعه استان تهران از پتروشیمی جم در شهرستان عسلویه افزود: طرحی به دولت و مجلس ارائه شده است که امیدواریم با همراهی دولتمردان و نمایندگان اعتبار خوبی در سال ۹۸ برای اجرای طرح همسان سازی حقوق‌ها که طبق برنامه ششم توسعه لحاظ شود.

وی بیان کرد: طرح آی بی در هفته آینده رونمایی خواهد شد که با اجرای این طرح همه تولیدات مجموعه‌ها، معاملات و همه رخداد‌های بخش اقتصاد به صورت برخط قابل مشاهده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، جمعیت بازنشستگان و خانواده‌های آنان را حدود ۳۵ میلیون نفر عنوان کرد و ادامه داد: تعداد بازنشستگانی که از خدمات سفر این صندوق استفاده می‌کنند از صد هزار نفر به بیش از دو برابر و تخفیف هتل‌ها و امکانات برای آنان به ۵۰ درصد رسیده است.

تقی زاده درباره طرح خانه‌های امید نیز بیان کرد: اکنون ۴۸ واحد خانه امید در حال افتتاح است و این طرح ادامه خواهد یافت.

وی مبارزه با فساد را رویکرد وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی عنوان و بیان کرد: همه روزنه‌های فساد بسته شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، ولایتمداری را رمز موفقیت کشور دانست و گفت: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب نصب العین همه ماست و خطوط قرمز مورد نظر ایشان را در همه موارد رعایت خواهیم کرد.

معاون ارتباطات و رسانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور نیز آشنایی فرماندهان قرارگاه فرهنگی با صنعت پتروشیمی و اقتصاد و قدردانی از تلاش‌های افسران جهاد اقتصادی را از اهداف مهم بازدید ائمه جمعه استان تهران از پتروشیمی جم خواند.

حجت الاسلام احمد اسفندیار به موضوع تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام دینی اشاره و بیان کرد: دشمن همانگونه که در جنگ سخت و جنگ نرم فرهنگی شکست خورده، با مدیریت و رهبری داهیانه، ولی فقیه و عزم ملی، در جنگ نابرابر اقتصادی نیز شکست خواهد خورد.

وی حفظ وحدت و همدلی در کشور را یکی از مهمترین شروط موفقیت در کشور دانست و گفت: با وجود همه اشکال‌ها، امروز کشور شرایط خاصی دارد و همه به ویژه خواص جامعه و از جمله فرماندهان قرارگاه فرهنگی باید با ایجاد شور و نشاط و تقویت روح امید و خودباوری در جامعه بستر توسعه کشور و حرکت رو به جلوی نظام را فراهم کنند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم نیز گفت: ۲۲۰ نفر نیرو از طریق آزمون سراسری در این مجتمع به کارگرفته می‌شوند.

سید حسین میر افضلی افزود: جذب نیرو در این شرکت فقط با آزمون خواهد بود و برای بومی‌های استان بوشهر امتیاز خاصی در نظر گرفته‌ایم.

وی بیان کرد: اکنون همه نیرو‌های فوق دیپلم و بانوان شاغل از بومی‌های استان بوشهر هستند.

مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به جوان گرایی در این مجتمع ادامه داد: میانگین سن مدیریتی در این مجموعه حدود ۴۰ سال است.

میرافضلی با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش ظرفیت تولید محصولات الفینی و پلیمری در این مجتمع گفت: برنامه تعمیرات اساسی مجتمع ظرف ۹ روز آینده آغاز می‌شود که با برطرف شدن اشکال‌ها، میزان تولید محصول افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ک

جمعیت بازنشستگان و خانواده‌های آنان حدود ۳۵ میلیون نفر است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.