13 آبان؛ایستادگی ایران، افول آمریکا

شکستن ابهت پوشالی امریکا دستاورد مهم ۱۳ آبان

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: مردم ایران در ۱۳ آبان قدرت پوشالی امریکا را به ذلت کشاندند.

شکستن ابهت پوشالی امریکا دستاورد مهم ۱۳ آبانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر، تصریح کرد: تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی از یک سو با تهدید‌ها و تحریم‌هایی فراوان دشمنان رو به رو بوده است و از سوی دیگر شاهد حماسه آفرینی‌های کم نظیری از دوستداران انقلاب بوده است که نظیر آن را در کمتر ملتی می‌توان یافت.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نقاط عطف و سرنوشت‌ساز زیادی در این مدت داشته که هر کدام سند افتخار، عزت و سربلندی ملت ایران، و هدایت کننده نسل حاضر و نسل آینده به سمت آینده‌ای متعالی است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: یکی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی و جوانان غیرتمند این سرزمین، شکستن ابهت پوشالی استکبار و در راس آن امریکاست و یکی از روز‌هایی که منشا این دستاورد بوده، ۱۳ آبان است.

سردار رزمجو بیان کرد: ۱۳ آبان روز شکوه و عزتمندی مردم ایران اسلامی و سرمشقی است برای انسان‌های حقیقت جو.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان شعار مرگ بر امریکا را به جهان صادر کرد، افزود: دانشجویان پیرو خط امام در ۱۳ آبان ۵۸، با تسخیر لانه جاسوسی، حقارت را نصیب امریکا کردند که خود را قدرت جهانی می‌دانست و سیلی محکمی بر پیکره استکبار نواختند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: این دانشجویان غالب بودن قدرت ایران اسلامی و مغلوب بودن قدرت امریکا را به نمایش گذاشتند و طرح جدی، عملی و عینی مبارزه با استکبار را به جهانیان نشان دادند.

سردار رزمجو ۱۳ آبان را تجلی بخش ایثارگری و سلحشوری ملت ایران اسلامی خواند و گفت: ۱۳ آبان، روز بصیرت، غیرت، مردانگی و شجاعت ملت قهرمان و استکبار ستیز است که امسال مراسم گرامیداشت این روز با حضور پرشور قشر‌های مختلف مردم در سراسر کشور باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شده است.

وی، با قدردانی از مشارکت گروه‌های مختلف در راهپیمایی ۱۳ آبان در بوشهر، تاکید کرد: مردم این استان در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس و نیروگاه اتمی بوشهر به سردمداران امریکا می‌گویند همان طور که امام خمینی (ره) پس از تسخیر لانه جاسوسی گفتند که امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند اکنون هم بعد از ۴۰ سال هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خطاب به هیات حاکمه امریکا، بیان کرد: یک بار دیگر نظاره گر گام‌های محکم و اراده استوار مردم قهرمان ایران اسلامی باشید و مطمئن باشید که نمی‌توانید در مقابل این اراده بایستید.

سردار رزمجو تصریح کرد: مردم استان بوشهر بار‌ها پاسخ تجاوزگری و سلطه طلبی شما را داده‌اند که یکی از آن‌ها دی ۹۴ بود وقتی که قدرت را شما در جزیره فارسی در آب‌های خلیج فارس به زانو در آوردند.

انتهای پیام/ک

۱۳ آبان روز شکوه و عزتمندی مردم ایران اسلامی و روز ذلت امریکاست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.