معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشوردر شهرکرد:

دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتدار کشور است

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه دشمن از تمام ظرفیت های خود برای عملی سازی توطئه هایش استفاده می کند، گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتدار کشور است.

دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتدار کشور استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  محمد علی مطیعی  معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور  در همایش کارشناسان پدافند غیر عامل دستگاه های اجرایی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر پدافند غیر عامل در دستگاه های اجرایی ضروری است، گفت: دستگاه های اجرایی باید در مسیر پدافند غیر عامل تلاش بیشتری داشته باشند.

وی بیان کرد: امروز دشمن در بخش پدافند در حال سرمایه گذاری است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: عربستان ۷۰ درصد بودجه خود را برای افند و ۳۰ درصد را برای پدافند گذاشته است.

وی تاکید کرد: باید ملاحظات امنیتی  و دفاعی در بخش هوشمند سازی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا از ۱۳ آبان قصد دارد تحریم های جدیدی را نسبت به کشور اعمال کند، تاکید کرد: تحریم های آمریکا در بخش های مختلف نفت، حمل و نقل و... است که باید در مقابله با این تحریم ها اماده باشیم.

وی اظهار داشت: همیشه باید برای تهدید های دشمن برنامه ریزی کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.

 معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار داشت: دشمن با توطئه های خود به دنبال این است که به اقتدار ایران ضربه وارد کند.

انتهای پیام/س

سفر معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور به شهرکرد

برچسب ها: جنگ نرم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.