دشمنان بر افکار عمومی جامعه سرمایه‌گذاری می‌کنند

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: برای انحراف جامعه شبکه‌های اجتماعی دشمنان روی افکار مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

دشمنان بر افکار عمومی جامعه سرمایه‌گذاری می‌کنندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری شامگاه پنج‌شنبه در آیین مراسم دهه آخر ماه صفر با اشاره به جلوه‌های سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) بیان کرد: سیره، گفتار، اعمال، رفتار و گفتمان نبی مکرم اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) فصل الخطاب است چراکه ریشه آن در قرآن کریم قرار دارد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر توجه به اعمال و رفتار نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) افزود: سیره امامان معصوم (ع) بر اساس برنامه قرآن و خاتم‌الانبیاء (ص) است که برای مبارزه با ظلمت، تاریکی، شرک، ظلم و رسیدن به حیات طیبه و سعادت است.

امام جمعه قم، آشتی جامعه با خداوند و انس مردم با سیره خاندان رسول گرامی اسلام (ص) را اهداف مهم قیام عاشورا دانست و تصریح کرد: هدف نهضت امام حسین (ع) در قیام عاشورا چنین هدفی داشت که جامعه به سعادت برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، شرط رستگاری و سعادت و کمال انسان را انس با سیره نبی مکرم اسلام محمد مصطفی (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانست و تصریح کرد: امام راحل در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ در راستای تبیین سیره خاندان رسول گرامی اسلام (ص) برای مقابله با ظلم آمریکا و اسرائیل غاصب تبعید می‌شود.

آیت‌الله حسینی بوشهری، اهداف امام راحل را روشنگری و بصیرت افزایی در زمینه ظلم استکبار جهانی دانست و گفت: دشمنان که روی افکار عمومی جامعه سرمایه‌گذاری می‌کنند مانع از روشنگری می‌شوند تا با اهداف خود دست یابند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه یکی از ظلم‌ها و ستم‌های دشمنان اسلام را ولایت ستیزی دانست و خاطر نشان کرد: دشمنان برای تغییر افکار وگفتمان مردم برنامه‌ریزی و شبکه‌های معاند در همین راستا سرمایه‌گذاری می‌کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برای انحراف جامعه شبکه‌های اجتماعی دشمنان روی افکار مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند افزود: آنان با برد تبلیغاتی و رسانه‌ای تلاش خود را برای تغییر افکار مردم انجام می‌دهند که عده‌ای ساده لوح و بی بصیرت بدون توجه به چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی حرف‌ها و اعمال دشمنان را مورد توجه قرار میدهند و اهداف آن‌ها دنبال می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، برنامهریزی و سرمایه‌گذاری دشمنان را برای تغییر افکار، رفتار و گفتمان جامعه دانست و تصریح کرد: اگر آن‌ها روی فضا‌های مجازی برای رسیدن به اهداف خود سرمایه‌گذاری می‌کنند بچه‌های حزب‌الهی پاسخ آنان را می‌دهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ماهیت لشکر کفر برای همگان آشکار شده است تصریح کرد: ماهیت لشکر کفر با روشنگری و بصیرت‌افزایی مشخص شده است.

انتهای پیام/م

شبکه‌های اجتماعی دشمنان بر روی افکار مردم سرمایه‌گذاری کرده‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.