دیدار با خانواده شهدای دانش آموز

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی از خانواده شهدای دانش آموز پوربهشتیان در رشت تقدیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، مدیرکل آموزش و پرورش و مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با خانواده شهید پوربهشتیان دیدار کردند و با اهدای لوح سپاس از رشادت‌های این خانواده معظم شهدا قدردانی شد.

نادرجهان آرای مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در دیدار با هادی پوربهشتیان، فرهنگی بازنشسته، جانباز و پدر ۲ دانش آموز شهید با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است گفت: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان بزرگترین مکتب تعلیم و تربیت است.

وی افزود: علاوه بر انجام وظایف کاری و تعلیم و تربیت به نسل حال و آینده همچنین در تلاشیم تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، رهرو راه این بزرگ مردان تاریخ پر افتخار کشور باشیم.

در ادامه این دیدار سرهنگ علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دیدار با خانواه معظم شهدا را سر لوحه برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی قرار دادیم گفت: امسال ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج دانش آموزی در گیلان اجرا می‌شود.

وی افزود: مانور رسانه‌ای جبهه مقاومت سایبری، نشست هم اندیشی نخبگان با استاندار و فرمانداران شهرستان ها، اعزام دانش آموزان به لیگ علمی کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، یادواره شهید فهمیده و ۳۶ هزار شهید دانش آموز و اجرای مانور پدافند غیرعامل از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی است.

در بمباران رژیم بعثی صدام حسین در بهمن ۱۳۶۵ به یک ساختمان چهارطبقه در شهر تبریز، خانم پورنسا ساکتی همسر آقای هادی پور بهشتیان به همراه ۲ فرزند دانش آموزش، حامد و حنانه پوربهشتیان شهید شدند.

هادی پور بهشتیان نیز در این بمباران جانباز شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از خانواده شهدای دانش آموز در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.