گفت‌وگوی صمیمانه عوامل رادیو اربعین با مخاطبان ۱۶۲

تهیه کنندگان و گویندگان رادیو اربعین امروز ۷ آبان با حضور در روابط عمومی رسانه ملی با مخاطبان خود صحبت کردند و نظرات آن‌ها را شنیدند.

گفت‌وگوی صمیمانه عوامل رادیو اربعین با مخاطبان ۱۶۲به کزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛«رادیو اربعین» آبان سال ۹۴ با هدف پاسداشت راهپیمایی بزرگ اربعین و با هدف اطلاع رسانی از این مراسم عظیم معنوی شکل گرفت و هر سال به کیفیت و تنوع برنامه‌های آن افزوده می‌شود.

شبکه رادیویی اربعین برای چهارمین سال ۱۸ مهرماه در ساختمان شهدای رادیو افتتاح شد و بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۵،۵ مگاهرتز قابل دریافت است.

تهیه کنندگان و گویندگان رادیو اربعین امروز ۷ آبان با حضور در روابط عمومی رسانه ملی با مخاطبان خود صحبت کردند و نظرات آن‌ها را شنیدند.

فرهاد دهنوی تهیه کننده رادیو اربعین گفت:رادیو اربعین درمیان رسانه‌های امروزی یک رادیو غیر قابل توصیف است، در عصر حاضر که رسانه‌های مختلف در دنیا وجود دارد ما یک رادیویی راه اندازی کردیم که واقعا کاربردی‌ترین رادیو با امکانات خاص است.

وی با بیان اینکه ما با مخاطب از درب خانه حرکت می‌کنیم،گفت:در اطلاع رسانی، ارتباط با مخاطب، بهداشت، یادگیری زبان عربی، آموزش برای سفر و... با مخاطب همراه هستیم. ما برای مخاطبان پیاده روی اربعین از لحظه‌ای که تصمیم می‌گیرند به سفر بروند تا زمانیکه بازمی‌گردند آموزش داریم.

فاطمه عباسی گوینده رادیو گفت: من چهار سال است که در رادیو اربعین به عنوان گوینده حضور دارم بهترین اتفاقی  که در این سالها در رسانه ملی رقم خورده و این را از عنایت امام حسین می‌دانم،‌ای کاش ما سال به سال آن را قدرتمند‌تر کنیم.

وی ادامه داد: رادیو اربعین چندین پیامد مثبت داشت یکی مطالبه گری ما از مسئولاتی که گاهی جرات نمی‌کنیم با آنها صحبت کنیم و همیشه دست به عصا با آنها صحبت کرده ایم، اما ما در رادیو اربعین گفتیم همه ما خادم امام حسین (ع) هستیم و خادم درجه ندارد و وظیفه آن خدمت کردن به امام حسین (ع) و زائران است که این موضوع دست من گوینده را باز گذاشت تا با مخاطبان به راحتی صحبت کنیم و مطالبه گری از طرف مردم داشته باشیم.

عباسی بیان کرد:من کربلا ندارم بعضی اوقات می‌گویم که بد هم نیست که من هم همراه می‌شوم با کسانی که نرفته اند و به آن‌ها می‌گویم نگویید جا مانده ام بلکه ما زائر غریب هستیم.

جواد تشکری گوینده رادیو اربعین گفت: استقبال خوبی از طرف مخاطبان رادیو اربعین داشتیم. سامانه پیام کوتاه رادیو اربعین همیشه پر است از عشق و شور و دلدادگی که این فضا انرژی ما را دو چندان می‌کند. گفتگو با مخاطبان در ۱۶۲ یک پل ارتباطی بین سازمان صدا و سیما و مردم است و آنها نظرات خود را بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: در رادیو اربعین همین اتفاق رخ داده است و ما سعی کرده ایم مسیر دو طرفه بین مردم ومسئولان را در رادیو اربعین حفظ کنیم.
به کربلا مشرف شده ام و از همان حال و هوایی که به ما منتقل شده وام گرفته ایم برای ارتباطی که با مخاطب داریم.

تشکری عنوان کرد: به اندازه تمام زمان‌هایی که رادیو اربعین کار کرده ایم خاطره داریم و خاطرات ما همگی حال و هوای مردم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار