صدور بیش از ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای زائران اربعین حسینی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:بیش از ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای زائران اربعین حسینی در خراسان جنوبی صادر شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛سرهنگ حسینی معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:بیش از ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای زائران اربعین حسینی در استان صادر شد.

وی افزود:این تعداد مجوز برای دانش آموزان،دانشجویان و طلاب صادر شده است که 95 درصد مجوزها به صورت اینترنتی بوده است . 

سرهنگ حسینی با بیان اینکه صدرو مجوز خروج از کشور همچنان ادامه دارد،گفت:با توجه به فرصت کوتاهی که تا اربعين حسينی باقی مانده است و حجم بالای درخواست های خروج از کشور، مشمولانی که قصد حضور در زیارت اربعین حسینی را دارند هرچه سريعتر برای دريافت مجوز لازم اقدام کنند. 

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در خصوص روند ثبت نام مشمولان دانشجو برای أخذ مجوز خروج از کشور افزود:دانشجويان متقاضی باید با ورود به درگاه خدمات الکترونيک انتظامی www.epolice.ir ، درخواست خود را ثبت کنند و در صورت تمايل به بهره مندی از ضمانت ستاد عمره و عتبات عاليات نیز کد "سقا "را نيز در سامانه مذکور وارد کنند.

وی به افزایش صدور مجوز خروج از کشور در مقایسه با  سال گذشته در خراسان جنوبی اشاره کرد و اظهار کرد:به دلیل حجم بالای ورود اطلاعات در سامانه وظيفه عمومی،دانشجويان در صورت عدم امکان دسترسی به سامانه خروج از کشور می توانند برای پيگيری درخواست خود به معاونت وظیفه عمومی استان مراجعه حضوری داشته باشند.

انتهای پیام/غ

بیش از ۸۰۰ مجوز خروج از کشور برای زائران اربعین صادر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.