قهرمانی آقایی و شهبازی در مسابقات بدمینتون رنکینگ زنان و مردان ایران

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون (گرامیداشت هفته تربیت بدنی و یادواره شهید ناهید فاتحی کرجو) برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وبه نقل از سایت روابط عمومی فدراسیون بدمینتون ،دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان ( گرامیداشت هفته تربیت بدنی و یادواره شهیده ناهید فاتحی کرجو ) در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان در قسمت یک نفره و دونفره ( تیمی ) برگزار شد و در پایان این رقابتها نفرات برتر شناخته شدند .

 در قسمت یک نفره این مسابقات که با شرکت ۵۱ بازیکن برگزار شد ، ثریا آقائی از تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مقام نخست دست یافت .

ثمین عابد خجسته از تهران دوم شد . الناز فیض منش از سمنان و رومینا تاجیک از تهران به مقام سوم مشترک مسابقات یک نفره دست یافتند.

در قسمت دونفره ( تیمی ) که با شرکت ۴۰ بازیکن برگزار شد  تیم دونفره  یگانه تفریشی و نازنین زمانی از تهران به مقام نخست دست یافتند.

تیم دونفره ثمین عابد خجسته و ستایش عبدالکریمی از تهران دوم شدند و تیم های دونفره هاجر کبیری و حنان کبیری به همراه تیم دونفره رومینا تاجیک و نرگس افشاری از تهران مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون بانوان رده سنی بزرگسالان ( گرامیداشت هفته تربیت بدنی ) با شرکت ۵۱ بازیکن در قسمت یک نفره و ۴۰ تیم دونفره در روزهای دوم لغایت چهارم آبان ماه جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان برگزار شد.

دربخش مردان در قسمت یک نفره این مسابقات که با شرکت ۹۰ بازیکن برگزار شد ، مهران شهبازی از تهران با پیروزی برابر حریفان خود به مقام نخست دست یافت .

سروش اسکندری از زنجان دوم شد . فرزین خانجانی و محمد پایروند هر دو از تهران به مقام سوم مشترک قسمت یک نفره دست یافتند.

در قمست دونفره ( تیمی ) که با شرکت ۳۵ تیم دونفره از ۲۶ استان کشور برگزار شد ، تیم دونفره صدرالدین صادقی از کرمانشاه و علیرضا قاسمی از تهران به مقام نخست رسیدند.

عرفان شاه حسینی و امیر حسین نورعلیان از تهران دوم شدند و تیم های دونفره سیعد بابیانی و محمد علی علی اکبریان از خراسان رضوی به همراه علی حسین خانی و مهدی انصاری از زنجان به مقام سوم مشترک رقابتهای دونفره دست یافتند .

لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری این رقابتها یک دوره کلاس ارتقاء داوری درجه ۲ به یک با شرکت ۸ تن از داوران از استانهای فارس ، مازندران ، خراسان جنوبی ، قزوین ، تهران ، خراسان رضوی و قم برگزار شد.

دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون آقایان رده سنی بزرگسالان ( گرامیداشت هفته تربیت بدنی ) با شرکت ۹۰ بازیکن در قسمت یک نفهر و ۳۵ تیم دونفره از ۲۶ استان کشور به همراه یک بازیکن از تیم ناشنوایان در روزهای دوم لغایت چهارم آبان ماه جاری در سالن اختصاصی شهرستان زنجان برگزار شد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/

نتایج بدمینتون بازها در مسابقات کشوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.