هفته سوم لیگ اروپا؛

میلان به دنبال فراموشی تلخی دلامادوینا/ توپخانه آرسنال به لیسبون رسید

هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، امشب با برگزاری همه دیدار‌های گروه‌های ۱۲ گانه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، امشب با برگزاری همه دیدارهای گروه های 12 گانه به پایان می رسد.

گروه F

میلان - رئال بتیس ( ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه)

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امشب هفته سوم لیگ اروپا تیم میلان در ورزشگاه سن سیرو میزبان تیم اسپانیایی رئال بتیس خواهد بود. میلان در شرایط گام به این مسابقه می گذارد که در ابتدای هفته و یکشنبه شب در دربی حساس شهر میلان (دلامادونینا)در ثانیه‌های پایانی مغلوب تیم اینتر شده از لحاظ روحی وضعیت مناسبی برای این مسابقه ندارد. اگر چه شاگردان گتوزو دو بازی قبلی خود در این مسابقات را با پیروزی پشت سر گذاشتند و اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه F قرار دارند. روسونری این روزها در سری آ وضعیت خیلی خوبی ندارد و گتوزو تحت فشار قرار گرفته است. در تیم میلان آندره آ کونتی و ایوان استرینیچ مصدوم هستند.

در طرف مقابل تیم رئال بتیس که اکنون با ۴ امتیاز در رتبه دوم جدول این گروه قرار دارد همانند میلان وضعیت خوبی در جدول لالیگای اسپانیا ندارد. آنها دو دیدار آخر خود را در لالیگا با شکست پشت سر گذاشته اند و اکنون در رتبه یازدهم این رقابت‌ها قرار دارند. نکته جالب در مورد تیم رئال بتیس کم بودن بازی های این تیم در رقابت‌های لالیگا است. این تیم بدترین خط حمله لالیگا را با ۵ گل زده دارد و سه گل از این پنج گل را در یک مسابقه به ثمر رسانده و در هشت دیدار دیگر فقط دو گل زده است. از طرفی این تیم یکی از بهترین خط دفاعی لالیگا را با ۷ گل خورده دارد و پس از اتلتیکو مادرید و رئال وایادولید در رتبه سوم بهترین خط دفاعی لالیگا قرار دارد.

دو تیم در رقابت های اروپایی تنها یک بار پیش از این به یکدیگر برخورد کرده بودند که به جام برندگان سال ۱۹۷۸ برمی‌گردد که میلان در زمین خود موفق شد دو بر یک حریف را شکست دهد اما در اسپانیا ۲ بر صفر باخت.

میلان در رقابت های خانگی لیگ اروپا تنها یک بار شکست خورده و آن هم به شکست دو بر صفر فصل گذشته مقابل آرسنال برمی‌گردد.

میلان به دنبال فراموشی شکست در دربی/نبرد آسان چلسی و کار دشوار آرسنال

دودلانژ - المپیاکوس (ساعت 20 و 25 دقیقه)

گروه L

چلسی - باته بوریسف ( ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه)

در دیگر دیدار حساس امشب تیم چلسی در گروه L در ورزشگاه استمفوردبریج لندن میزبان تیم باته بوریسف بلاروس خواهد بود.

چلسی هر دو دیدار قبلی خود را در این مسابقات با پیروزی پشت سر گذاشته و اکنون با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه قرار دارد . ساری تا کنون وضعیت خوبی با تیم چلسی داشت و هنوز با این تیم از هیچ تیمی شکست نخورده است. البته در بازی حساس ابتدایی هفته در لیگ جزیره مقابل منچستر یونایتد در دقیقه ۹۶ از شکست گریخت و بازی را به تساوی کشاند. بعید است که ساری مسابقات لیگ اروپا را حداقل در مرحله گروهی جدی بگیرد و بخواهد با بازیکنان اصلی اش امشب به مصاف باته بوریسف برود و احتمالاً به چند بازیکن خود استراحت خواهد داد. ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب است.

در طرف مقابل نماینده بلاروس در جدول این گروه ۳ امتیازی است و از دو بازی قبلی خود یک پیروزی و یک شکست به دست آورده است. بات بوریسف در جدول لیگ بلاروس با اقتدار صدرنشین است و بعید است در آن لیگ که هفته های پایانی اش را سپری می‌کند ،تیمی بتواند برای قهرمان شدن باته مزاحمت ایجاد کند.

این مسابقه نخستین تقابل چلسی با تیمی از کشور بلاروس است.

باته بوریسف چهار بار به مصاف تیم‌های انگلیسی رفته که در سه مسابقه شکست خورده و یک بار پیروز شده است.

میلان به دنبال فراموشی شکست در دربی/نبرد آسان چلسی و کار دشوار آرسنال

پائوک - ویدئوتون (ساعت 22 و 30 دقیقه)

گروه E

اسپورتینگ لیسبون - آرسنال ( ساعت ۲۰ و ۲۵ دقیقه)

شاگردان اوج گرفته اونای امری امشب در گروه E در لیسبون مهمان تیم اسپورتینگ این شهر هستند. امری در آرسنال شروع بدی داشت و دو دیدار ابتدایی خود را با این تیم با شکست پشت سر گذاشت اما پس از آن ۱۰ دیدار پیاپی است که آرسنال در همه رقابت ها ( لیگ برتر انگلیس ،جام اتحادیه و لیگ اروپا) پیروز شده است و این روزها در اوج آمادگی به سر می برد.

در طرف مقابل اسپورتینگ نیز مانند آرسنال هر دو دیدار خود را در لیگ اروپا با پیروزی پشت سر گذاشته است و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه دوم جدول این گروه قرار دارد. اسپورتینگ در لیگ پرتغال نیز در رتبه پنجم قرار دارد.

آخرین تقابل دو تیم به فصل ۱۹۶۹-۷۰ بر می گردد که آرسنال در لیسبون با این تیم به تساوی بدون گل دست یافت اما در ورزشگاه هایبوری با سه گل این تیم را شکست داد.

آرسنال هرگز در پرتغال تیمی از این کشور را شکست نداده است.

میلان به دنبال فراموشی شکست در دربی/نبرد آسان چلسی و کار دشوار آرسنال

قره باغ - فورسکلا پولتاوا (ساعت 20 و 25 دقیقه)


گروه A

آئک لارناکا - لودوگورتس

اف سی زوریخ - بایر لورکوزن

گروه B

لایپزیش - سلتیک

سالزبورگ - روزنبروگ

گروه C

کوپنهاگن - اسلاویا پراگ

زنیت - بوردو

گروه D

اندرلخت - فنرباغچه

اسپارتاک ترناوا - دیناموزاگرب (مصاف تیم های علی قربانی و صادق محرمی)

گروه G

رنجرز - اسپارتاک مسکو

ویارئال - راپید وین

میلان به دنبال فراموشی شکست در دربی/نبرد آسان چلسی و کار دشوار آرسنال

گروه H

اینتراخت فرانکفورت - آپولون لیماسول

مارسی - لاتزیو

گروه I

بشیکتاش - خنک

سارپسبورگ - مالمو

گروه J

سویا - بلدیه اسپور

استاندارد لیژ - کراسنودار

گروه K

یابلونتس - آستانه

رن - دیناموکیف

انتهای پیام/

پیش بازی هفته سوم لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار