مدیر کل کمیته امداد قزوین:

کمک‌های مردمی در همان منطقه جغرافیایی هزینه می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: کمک‌های مردمی که در قالب طرح‌های مختلف جمع آوری می‌شود در همان منطقه جغرافیایی هزینه خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین  ؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در نشست با اعضای شورای شهر شریف آباد گفت: این نهاد خود را به لحاظ شرعی امانتدار و به لحاظ قانونی وکیل نیکوکاران می‌داند به همین منظور کمک‌های مردمی در همان منطقه جغرافیایی هزینه می‌شود.

مومنی اضافه کرد: در شش ماهه نخست امسال بیش از ۲۰ هزار حامی نیکوکار حمایت از چهار هزار و ۶۲۶ ایتام و محسنین را عهده داشتند و کمک ماهیانه آن‌ها به طور متوسط ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان بوده است.

به گفته وی، در این مدت حامیا نشش میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان به فرزندان طرح ایتام و محسنین کمک کردند که به نسبت مدت مشابه سال قبل رشد ۶۰ درصدی داشته است.

وی اعلام کرد: متقاضیان مشارکت در این طرح به منظور آشنایی و ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۲۸۳۳۳۷۹۵۰۰ تماس بگیرند و یا از طریق سامانه # ۰۲۸*۸۸۷۷ کمک‌های خود را اهداء کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین هم در این نشست گفت: ۱۲ درصد از مددجویان تحت حمایت شهرستان البرز در شهر شریفیه ساکن هستند.

محمد صیادی یادآورشد: بخش قابل توجهی از افراد تحت حمایت کمیته امداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند که لازم است متناسب با شرایط آن‌ها بستر ایجاد درآمد فراهم شود.

انتهای پیام/

مشارکت بیش از ۲۰ هزار حامی در طرح های ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.