راه یابی انیمیشن هنرمند گیلانی به جشنواره آمریکا

انیمیشن کوتاه بالزی، داستان یک انقلاب اثر هنرمند گیلانی به جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس آمریکا راه یافت.

راه یابی انیمیشن هنرمند گیلانی به جشنواره آمریکابه  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: انیمیشن کوتاه بالزی، داستان یک انقلاب ساخته سید محسن پورمحسنی شکیب به بیست و هفتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس آمریکا راه یافت.

وی با اشاره به اینکه این پویانمایی روایت گر اسارت دو پرنده و تلاش آن‌ها برای آزادی از قفس، و تجربه استقلال است افزود: این انیمیشن تاکنون در٣ جشنواره ملی و بین المللی از قبیل جشنواره بین المللی انیمیشن وارنا (بلغارستان)، جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس (آمریکا) به نمایش در آمده است.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: جشنواره بین المللی فیلم سنت لوئیس آمریکا مورد تایید آکادمی اسکار و از مهمترین جشنواره‌های فیلم آمریکا به شمار می‌آید که هدف اصلی آن ایجاد تعاملات بین فرهنگی به کمک سینما است.

قاسم مصفا افزود:در این دوره از جشنواره فیلم سنت لوئیس، ١٧٣ فیلم کوتاه و بلند داستانی، مستند و انیمیشن از سراسر جهان در ٢٧ بخش در ١١ روز از دهم تا ٢٠ آبان (١ الی ١١ نوامبر) در شهر سنت لوئیس آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فراز خیراله پور کارگردان هنری، طراح و انیماتور، آرمین بهاری طراح صدا و آهنگساز و سید ابراهیم پورمحسنی شکیب دستیار تهیه کننده از دیگر عوامل این انیمیشن هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

اثر هنرمند گیلانی به جشنواره آمریکا راه یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.