تیم ملی فوتبال امید به مصاف حریف آسیایی می رود

مسئولان تیم ملی امید فوتبال کشورمان در صدد هستند تا به جای دیدار با عراق، بازی دوستانه ای با حریفی از آسیا میانه برگزار کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین اردوی تیم ملی فوتبال امید ایران از روز سه شنبه با حضور ۲۸ بازیکن آغاز شد و قرار است پس از چند روز تمرین و برگزاری فوتبال درون تیمی فردا ( شنبه ) به پایان برسد. بازیکنان اصلی که سابقه بازی دربازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را دارند، بازیکنان لیگ برتری و لژیونر ها هم اردویی دیگر تشکیل داده و به تمرین کردن می پردارند.

قرار بود شاگردان کرانچار، 20 مهرماه در دیداری دوستانه در تهران به مصاف عراق بروند اما مسئولان فوتبال امید این کشور نمی توانند تیم خود را تشکیل و بازیکنان را جمع کنند و به همین دلیل برگزاری دیدار تیم ملی امید فوتبال ایران - عراق لغو شد و امور بین الملل فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حریف دیگری را برای شاگردان مرد کروات ( زلاتکو کرانچار ) پیدا کنند.

ملی پوشان امید کشورمان پس از برگزاری یک جلسه بدنسازی، تمرینات تاکتیکی، بعداز ظهر امروز ( پنج شنبه ) فوتبال درون تیمی را برگزار کردند و قرار است صبح فردا ( شنبه ) راهی تیم های باشگاهی شان شوند.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در این باره می گوید: بازی تدارکاتی با تیم ملی عراق هماهنگ کرده بودیم اما متاسفانه آنها بیان کردند که نمی توانند تیم ملی امید خود را برای این بازی گرد هم جمع آورند و  و به تهران بیایند و در نهایت این بازی لغو شد. به هر حال به دنبال فراهم کردن بازی تدارکاتی با تیم های آسیای میانه هستیم و قصد داریم یک یا 2 بازی دوستانه برای تیم ملی امید برگزار کنیم و امیدوارم بتوانیم طلسم صعود نکردن به المپیک را بشکنیم و افتخار بزرگی را برای کشورمان بدست آوریم. 

حال باید دید آیا فدراسیون فوتبال می تواند برای تیم ملی فوتبال امید کشورمان بازی تدارکاتی مهیا کند یا خیر؟


بیشتر بخوانید:

استیلی: دیدار دوستانه ای با تیم ملی فوتبال امید عراق برگزار می کنیم

ستاره‌های فدراسیون فوتبال یکی یکی خاموش می‌شوند

کرانچار: حضور لژیونر‌ها و ستاره‌های لیگ برتری، تیم امید را قوی‌تر می‌کند/ مطالباتم از فدراسیون فوتبال مسئله حاشیه‌ای است


انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال امید در دیدار دوستانه ای به میدان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار