رویداد‌های ورزشی استان قزوین

از شرکت ورزشکاران و داور قزوینی در بازی‌های پاراآسیایی تا حضور کاراته کا قزوینی در رنکینگ المپیک

اخبار ورزشی از، گلبال، شطرنج، تیراندازی، کاراته، فوتبال و دارت را در روز سه شنبه ۱۰ مهر ماه را مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛در بسته اخبار ورزشی امروز سه شنبه شاهد خبر‌هایی از شرکت ورزشکاران و داور قزوینی در بازی‌های پاراآسیایی، حضور کاراته کا قزوینی در رنکینگ المپیک، شرکت کاراته کا‌های قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید، شکست تیم فوتبال سفیر آبیک در لیگ سه فوتبال کشور، برگزاری ششمین یادواره شهدای ورزشکار و برگزاری رقابت‌های دارت کارمندان دولت هستید.

ورزشکاران و داور قزوینی راهی مسابقات پارا آسیایی جاکارتا شدند

علیرضا قورچی بیگی، محسن و سمیرا جلیلوند از قزوین در ترکیب تیم‌های ملی شطرنج و گلبال راهی رقابت‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ شدند.

مجید نظامی داور قزوینی بعنوان هیات ژوری در رقابت‌های تیراندازی بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکاراتا قضاوت می‌کند.

سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی جاکارتا اندونزی از چهاردهم تا بیست و سوم مهر برگزارمی شود و از ایران در مجموع ۱۳۶ ورزشکار در بخش مردان و ۷۳ ورزشکار در بخش زنان در این مسابقات حضور دارند.

حضور کاراته کا‌های قزوینی در رنگینگ در جمع برترین‌های رنکینگ المپیک ۲۰۲۰

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی کاراته علی اصغر آسیابری، بهمن عسگری، امیررضا میرزایی و مجید حسن نیا از قزوین در جمع برترین کاراته کا‌های رنکینگ المپیک ۲۰۲۰ قرار گرفتند.

علی اصغر آسیابری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم با ۷۰۵ امتیاز در رتبه سوم جای گرفت و بهمن عسگری دیگر کاراته کا قزوینی در این دسته به دلیل عدم احتساب نشان تیمی بازی‌های آسیایی با ۱۵ امتیاز در مکان ۹۸ دنیا قرار گرفت.

در دسته منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی با ۳۹۰ امتیاز و مجید حسن نیا با ۱۰۵ امتیاز به ترتیب در مکان‌های ۲۳ و ۶۷ رنکینگ دنیا ایستادند.

کاراته کا‌های قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی امید به مصاف حریفان می‌روند

رئوف دست افکن، امیر حسین بابایی از قزوین در مسابقات انتخابی تیم ملی امید پسران به روی تاتامی می‌روند.

این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۱ مهرماه در سالن شهید کبگانیان تهران انجام می‌شود، تیم ملی امید قرار است در لیگ جهانی کاراته وان چین که در شهر شانگ‌های برگزار می‌شود، شرکت کند.

ششمین یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین برگزار شد

در این مراسم که با حضور پیشکسوتان، ورزشکاران و بسیجیان در محل سالن کوثر برگزار شد، سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: باید درود فرستاد بر ورزشکارانی که ۴۰ سال از مبارزه با نمایندگان رژیم صهیونیستی خودداری کردند و به تاثیر آن‌ها امروزه بسیاری از ورزشکاران اروپایی نیز از رویارویی با ورزشکاران این رژیم غاصب اجتناب می‌کنند.

اهوازیان اضافه کرد: باید درود فرستاد بر دختران ورزشکاری که با حجاب اسلامی در عرصه‌های فراملی ورزشی حضور یافته و برای کشور ایران افتخارآفرینی می‌کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ایران اسلامی بیش از پنج هزار شهید ورزشکار دارد که نشان دهنده روحیه پهلوانی و رشادت جامعه ایران در مقابله با جبهه‌های کفر و نفاق است.

در این مراسم از ۲۱ خانواده شهید ورزشکار استان تجلیل شد.

شکست سفیر آبیک در مقابل شهرداری آستارا

در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ سه فوتبال کشور، تیم فوتبال سفیر نوین آبیک نماینده فوتبال استان در بازی خارج از خانه برابر تیم شهرداری آستارا با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

این دومین باخت تیم سفیر آبیک در رقابت‌های دسته سه کشور است.

رقابت‌های دارت کارمندان دولت در بخش بانوان برگزار شد

رقابت‌های بخش تیمی این مسابقات با قهرمانی بانوان کارمند، ورزش و جوانان به پایان رسید، تیم تامین اجتماعی نایب قهرمان شد و تیم‌های آب منطقه‌ای و کمیته امداد قزوین هم مشترکا سوم شدند.

این رقابت‌ها در بخش انفرادی بانوان و مردان به میزبانی هتل ورزش قزوین جریان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.