پیامک‌های دریافتی 97/07/09

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ نهم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3660...0910: مردم ایران در برابرمشکلات صبوری و سکوت کردند ولی مسولین ما قدر این مردم را نمی دانند و همچنان شاهد افرایش قیمت ها هستیم و اراده محکم و انقلابی برای حل این مشکلات نیست.

 

9202...0919: درشهرهای شرق تهران، شهر فیروزکوه، شهر دماوند، آبسرد و شهر رودهن شهرستان بومهن و پردیس حتی یک درمانگاه تأمین اجتماعی وجود ندارد. حالا بیمارستان پیشکش.

 

8045...0937: چند روزی هست كه ايران خودرو مثلا برنامه  فروش گذاشتن و ما دقيقا از ساعت ١٠ كه سايت باز مي شود با اينترنت پرسرعت اقدام مي كنيم اما از هر طريقی كه اقدام ميك نيم برنامه های فروش باز نمي شوند و بعد از چند دقيقه كه باز مي شود هر ماشينی كه اقدام مي كنيم تكميل ظرفيت هست يا اينكه موقع پرداخت خطا داده می شود و دوباره همان روند اولیه را باید برویم که بی فایده است. ما كسی را نديديم كه در اين چند روز بتواند ثبت نام کند.  واقعا نمي دانم اين ظرفيت ها چه وقت تكميل می شوند. لطفا رسيدگی كنيد.

 

9774...0938: فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو را پیگیری کنید. چون ما چند نفر چند روز خواستیم یکی ثبت نام کنیم هر چقدر امتحن کردیم  ظرفیت تکمیل بوده است. من نمیدانم کسی نتوانسته ثبت کند چه جوری  ظرفیت تکمیل می شود. ممنون.

 

8917...0912: ما از نمایندگی نیاوران میتسوبیشی، نمایندگی ارین موتور یک ماشین با قیمت قطعی خریدیم. ۷مرداد ماشین ها را که مدتها پیش ثبت سفارش کرده بودند. ۲۲۵ تومان درجا کارت کشیدیم. حالا دولت وسوسه شده است و گفته باید ما با التفاوت ارز۴۲۰۰را با۷ تومانی بدهید. همین یعنی عملا داره قیمت ماشین۰ لنسر را گران می کنند. ما مستاجریم. اگر با همون پول ارز خریده بودیم الان۱۰۰ میلیون سود برده بودیم.

 

6104...0938: وقتی گوجه گذاشتن همه اش صادر بشود و حالا وارد می کنند، پس مشکل مدیریت است نه دلار. اینقدر دیر جلو صادرات گرفته شد حالا با دلار گوجه وارد کنند.

 

7387...0915: ما از شهرستان خاش هستیم در اینجا وضعیت صف های بنزین خیلی خراب است یک مورد دیگر هم این است که کپسول گاز در این شهرستان اصلا گیر نمی آید به خاطر این که نمایندگی ها که کپسول می فروشند کپسول ها را انبار کرده اند در این جا قیمت هر عدد کپسول به 40 هزارتومان رسیده است. برای چه مسئولین این شهرستان به وضعیت صف های بنزین و کپسول گاز رسیدگی نمی کنند. لطفا این پیام را به گوش مسولین کشوری برسانید.

 

0360...0913: دولت لطفا در مورد قطع شدن یارانه معلمان که چند ساله کلید خورده توضیح بدهد.

 

1412...0915: شما را به خدا برای ما مستاجرها فکری بکنید، اینکه صاحب خانه ها هر قیمتی دلشان بخواهند به مردم خانه هاشان را اجاره بدهند، امثال ما که درامد کافی حتی برای مخارج روزمره نداریم چه باید بکنیم؟ باید به این فکر بیفتیم که در پارک ها چادر بزنیم؟ چرا سازمانی مثل بنیاد مسکن قانونی برای اجاره مسکن ندارد تا شاهد این حرج و مرج نباشیم؟ ما به خاطر گرانی به حاشیه شهر پناه برده ایم اما اینجا هم از گرانی اجارها امنیت نداریم.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 
 انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار