همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در آذربایجان غربی آغاز شد

بیست و چهارمین دوره جشن عاطفه‌ها با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شد.

با برپایی ۱۶۶۱ پایگاه، جشن عاطفه‌ها در آذربایجان غربی آغاز شدعزیز سهندی، مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی به خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: جشن عاطفه‌ها امسال با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" امروز و فردا و همچنین ۱۱ مهرماه در یک هزار و ۶۶۱ پایگاه سراسر استان برگزار می‌شود.


به گفته وی ۴۵ پایگاه ثابت در میادین شهرستان ها، ۱۹ پایگاه نماز جمعه، ۱۷ پایگاه سیار، ۴۰ پایگاه مراکز نیکوکاری، ۴۰ پایگاه بسیج و یک هزار و ۵۰۰ پایگاه مدارس برای برگزاری جشن نیکوکاری در آذربایجان غربی در نظر گرفته شده است.


در مدت برگزاری این جشن ملی بیش از ۳۰۰ هزار پاکت هدیه در آستانه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی یادآورشد:۴۷۰ امدادگر مسئولیت برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان را به عهده خواهند داشت.

 

بر اساس اعلام کمیته امداد امام خمینی (ره) مردم نیکوکار آذربایجان غربی می‌توانند برای سهولت در پرداخت کمک‌های نقدی به جشن عاطفه‌ها، از طریق واریز مبلغ خود به شماره حساب ۰۱۵۴۳۸۵۴۳۸۰۰۰ نزد بانک ملی کمک‌های خود را واریز نمایند.


مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با واردکردن کد دستوری #۱* ۸۸۷۷ *، بهره گیری از نرم افزار‌های کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد و با شماره گیری تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷۷ برای اهداء کمک‌های نقدی خود به نیازمندان اقدام کنند.


مردم همنوع دوست  آذربایجان غربی در سال گذشته سه میلیاردو ۵۰۰ میلیون تومان به دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند استان به صورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.


انتهای پیام/ح

برگزاری جشن عاطفه‌ها در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.