در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

17 ورزشکار اصفهانی آماده افتخار آفرینی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان از حضور 17 ورزشکار و 7 مربی در مسابقات پارا آسیایی جاکارتا خبر داد.

محمد صادق پسندیده دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به اعزام دو گروه از ورزشکاران اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از ورزشکاران، در گروه جانبازان و معلولان و گروه نابینا و کم‌بینا در مسابقات پاراآسیایی شرکت می‌کنند.

وی به رشته‌های ورزشی گروه جانبازان و معلولین در این مسابقات اشاره کرد و گفت: 8 ورزشکار و 3 مربی از هیئت‌های دو و میدانی، تیراندازی با کمان، والیبال نشسته رده آقایان و بانوان و بسکتبال با ویلچر آقایان شرکت می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولین اضافه کرد: در گروه نابینا و کم بینا 9 ورزشکار و 4 مربی در رشته‌های دو و میدانی، گلبال آقایان وبانوان از استان اصفهان اعزام می‌شوند.

پسندیده با اشاره به برنامه محور بودن فدراسیون عنوان کرد:این هیئت برای کلیه‌ مسابقات با طرح برنامه‌ریزی‌ها، ورزشکاران را در سه شاخصه طلایی، نقره ای و برنزی تقسیم‌بندی می‌شوند.

وی افزود: مبنای ورود ورزشکاران به تیم ملی براساس رده‌بندی دوم جهانی تعیین می‌شود؛اما برای حفظ روحیه‌ی ورزشکاران، آنها در جریان این رده‌بندی قرار نمی‌گیرند.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان با اشاره به شانس مدال‌آوری ورزشکاران عنوان کرد: در رشته‌های تیمی مانند والیبال نشسته آقایان و بانوان که در سطح آسیایی و جهانی سرآمد هستند، امید کسب مدال وجود دارد.

پسندیده به کسب عنوان چهارمی جهان  در تیم بسکتبال با ویلچر آقایان اشاره کرد و افزود: در مسابقات جهانی این تیم توانست از سد بزرگان بسکتبال مانند تیم کانادا و ترکیه عبور کند.

وی در مورد شانس مدال‌آوری رشته‌های انفرادی بیان کرد: ورزشکاران با به نمایش گذاشتن عملکردی مانند گذشته، می‌توانند شانس کسب مدال داشته باشند.

دبیر هیئت ورزش جانبازان و معلولان با بیان اینکه ورزشکاران تمام همت و اراده خود را برای افتخار ‌آفرینی در مسابقات آسیایی به کار می بندند، گفت: ورزشکاران هم اکنون در اردوی تیم ملی پیش از اعزام هستند تا آمادگی لازم را کسب نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با هماهنگی‌های انجام گرفته با هیئت نابینایان و کم‌بینایان، آیین رهسپاری برای نمایندگان اصفهانی برنامه ریزی شده تا مردم و رسانه‌ها از حضور ورزشکاران در مسابقات پارا آسیایی آشنا شوند.

انتهای پیام /س

وضعیت هیئت جانبازان ومعلولان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.