اولین گروه حجاج آذربایجان غربی فردا وارد فرودگاه ارومیه می شوند

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی گفت: اولین گروه حجاج آذربایجان غربی بعد از انجام مناسک حج تمتع پنجشنبه ۸ شهریور، وارد فرودگاه ارومیه خواهند شد.

 کمال پرهیزکار مدیر کل فرودگاههای آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ گفت: نخستین پرواز بازگشت حجاج آذربایجان غربی ظهر روز پنج شنبه ۸ شهریور در فرودگاه ارومیه به زمین خواهد نشست.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل برای میزبانی حاجیان استان آذربایجان غربی از سفر معنوی حج را داریم و تدابیر لازم در این زمینه دیده شده است،گفت: عملیات بازگشت پرواز‌های حج تمتع سال ۹۷ فرودگاه ارومیه  از ۸ شهریور آغاز و طی ۴ روز تا ۱۱ شهریور ادامه خواهد داشت و فرودگاه ارومیه در این مدت پذیرای ۲۹۳۸ زائر بیت الله الحرام و عوامل پروازی خواهد بود که با ۱۰ پرواز ایرباس توسط شرکت هواپیمایی سعودی جابجا خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی از هم استانی های عزیز  خواست به منظور ایجاد سهولت در خروج حجاج از فرودگاه ٰو تسریع در رفت و آمد مسافران پروازهای داخلی و عدم ایجاد راه بندان در مسیرهای تردد به فرودگاه، همکاری های لازم را با مسئولان فرودگاه ارومیه داشته باشند.

پرهیزکار همچنین از استقبال کنندگان خواست قبل از عزیمت به فرودگاه با شماره تلفن ۱۹۹ و شماره تلفنهای ۹-۳۲۷۷۷۷۶۶ و یا با مراجعه به سایت فرودگاه ارومیه به نشانی: http://urmia.airport.ir از آخرین وضعیت پروازها مطلع شوند.


انتهای پیام/ح


بازگشت حجاج آذربایجان غربی از روز پنجشنبه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.