بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸- اندونزی؛

اولین پیروزی تیم اسکواش بانوان ایران در آسیا

تیم ملی اسکواش بانوان ایران در سومین مسابقه در مرحله گروهی بازی های آسیایی جاکارتا 2018 مقابل تیم تایلند پیروز شد.

اولین برد تیم اسکواش بانوان ایران در آسیابه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دهمین روز از بازی های آسیایی جاکارتا-پالمبانگ در حال برگزاری است و ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸) دنبال کنید.

مسابقات تیمی اسکواش در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در حال پیگیری است و ملی پوشان بانوی کشورمان امروز سه شنبه( 6 شهریور) در سومین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف تیم تایلند رفتند.تیم ملی کشورمان در نهایت  با نتیجه 3 بر صفر تیم تایلند را شکست داد تا اولین پیروزی خود را در بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بدست آورد.

در مسابقه اول فرشته اقتداری جوان ترین عضو تیم ملی 3 صفر و با نتایج 11 - 3، 11 - 2 و 11 - 4 از سد حریفش گذشت.

در بازی دوم غزال شریف پور 3 بر یک حریف تایلندی را شکست داد. او در دو ست اول با نتایج مشابه 11 - 6 پیروز شد و ست سوم را 11 - 5 واگذار کرد. ست چهارم بسیار نفس گیر دنبال شد که شریف پور در نهایت 11 بر 8 این ست و کل بازی را نصیب خود کرد.

حدیث فرزاد سومین اسکواش باز ایران بود که به مصاف حریف تایلندی رفت و در یک بازی ساده موفق شد 3 بر صفر حریف را مغلوب کند. فرزاد به ترتیب با نتایج 11 - 2، 11 - 5 و 11 - 6 بر حریفش غلبه کرد.

اسکواش بازان بانوی کشورمان 2 بازی قبل خود را مقابل هند و هنگ کنگ با نتیجه 3 بر صفر واگذار کرده بودند. در ادامه مسابقات ورزشکاران کشورمان به مصاف تیم های اندونزی و چین خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:شکست تیم ملی اسکواش بانوان در بازی نخست 

شکست شاملی از حریف کویتی/نماینده اسکواش ایران حذف شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار بازی های آسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار