آغاز بازگشت حجاج بوشهری از فردا

نخستین پرواز گروه ازحجاج استان بوشهر صبح فردا به دیار خود باز می‌گردند.

آغاز بازگشت حجاج بوشهری از فردابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر گفت: این پرواز نخستین پرواز بازگشت حجاج ایرانی به شمار می‌رود و شامل ۲۲۳ زائر ازکاروان‌های بوشهر و دشتستان است که ساعت ۸:۵۰ صبح دوشنبه پنجم شهریور از مدینه وارد فرودگاه بین المللی بوشهر می‌شوند.

حسین ویسه درگفت‌وگوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه حجاج استان بوشهر با چهارپرواز به شهر و دیار خود بازمی‌گردند، افزود: دومین پرواز ساعت ۱:۵۰ بامداد سه‌شنبه ششم شهریور انجام می‌گیرد و با آن ۲۲۳ زائر از کاروان‌های شهرستان دشتستان و اهل سنت استان، انتقال می‌یابند.

وی ادامه داد: در سومین پرواز که ساعت ۱۰:۲۰ سه شنبه انجام خواهد شد، ۲۰۷ زائر دیلم، گناوه، دیر و کنگان به شهر و دیارخود برمی‌گردند.
جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر بیان کرد: با انجام آخرین پرواز، ۲۵۴ زائر از دشتی، تنگستان و بوشهر، ساعت ۳:۱۰ چهارشنبه هفتم شهریور وارد فرودگاه بین المللی بوشهر خواهند شد.

ویسه گفت: همه پرواز‌های حجاج استان بوشهر به عهده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) است.

او تاکید کرد: پرواز‌ها طبق برنامه انجام خواهد شد و اگر تغییری در زمان آن‌ها رخ دهد به اطلاع مردم خواهیم رساند.

جانشین مدیر حج و زیارت استان بوشهر همچنین با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای استقبال از حجاج، از استقبال کنندگان خواست از تجمع در نزدیکی فرودگاه و خیابان‌های منتهی به آن خودداری کنند تا خروج حجاج از فرودگاه به راحتی صورت گیرد.

امسال ۸۷۵ زائر از استان بوشهر به حج تمتع اعزام شدند و ۳۲ نفرهم خدمت رسانی به آن‌ها را بر عهده داشتند.

حاجیان بوشهری ۲۸ و ۲۹ تیر به این سفر معنوی اعزام شده بودند.

انتهای پیام/ب

حجاج بوشهری به دیار خود بازمی‌گردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.