بازداشت عاملان حمله مسلحانه به سفارت آمریکا در آنکارا

دو عامل حمله مسلحانه به سفارت آمریکا در آنکارا بازداشت شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، گزارش‌ها حاکی است دو نفر در آنکارا در ارتباط با تیراندازی به سوی سفارت آمریکا در این شهر بازداشت شدند.

نیرو‌های امنیتی ترکیه دو عامل حمله مسلحانه صبح امروز به سفارت آمریکا در آنکارا را طی یک عملیات تعقیب و گریز بازداشت کردند.

احمد چویک و عثمان گونداش دو عامل این حمله از تبهکاران سابقه دار هستند و در بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کرده اند.

در این حمله که ساعت پنج (به وقت محلی) صبح دوشنبه صورت گرفت یکی از شش گلوله شلیک شده به شیشه اطاق نگهبانی درب ششم سفارت آمریکا اصابت کرد، اما به کسی آسیبی نرسید.

هنوز درباره علت این حمله و وابستگی ضاربان با گروه خاصی خبری منتشر نشده است.

انتهای پیام/

بازداشت مظنونان حمله به سفارت آمریکا در آنکارا

برچسب ها: آمریکا ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
اگر میشد این دستگرشدگان را با عوامل داعش عربستانی به همدیگر ربط داد می توانستید توپ را در زمین بازی آمریکا - عربستان بیندازید با سیاستی که راحت مبرا شوید" چون عربستان هزینه میکند آمریکا تروریست پروری...تا مسلمانان به جان مسلمانان بیفتند و همدیگر را نابود کنند حالا از هر تیره و قبیله ای که باشند فرقی نمی کند....دلیل محکم در منطقه با اسناد محکم و متقن فراوان است.....مانده شما سیاستمداران ترکیه ای تهدیدات را چگونه و چطور به فرصت تبدیل کنید...تا دماغ قلدر آمریکائی را به خاک بمالید...
آخرین اخبار