اجرای طرح ۱۴۵۲ با محوریت حفظ قرآن کریم در کانون‌های مساجد گیلان

طرح قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت حفظ قرآن کریم در کانون‌های مساجد گیلان اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حسن وحدتی پور سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم گفت: طرح قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جز ء ۳۰ در کانون‌های مساجد استان اجرا می‌شود.
وی افزود: طرح قرآنی ۱۴۵۲ در راستای ایجاد فضای قرآنی در جامعه و لزوم بهره‌مندی بیشتر از مفاهیم قرآن کریم و تدبر در آیات الهی در گیلان برگزارمی شود.
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان گفت: برای اجرای این طرح ۷۶ کلاس طرح قرآنی با شرکت حداقل ۱۵ نفر در سراسر مساجد استان تشکیل می‌شود.
حسن وحدتی پور بازه زمانی تشکیل این کلاس‌ها را از ۲ تیر تا ۱۵ اسفند امسال اعلام کردوافزود: این طرح در سه مقطع تابستان، پاییز و زمستان در قالب انعقاد تفاهم نامه کانون تخصصی قرآن و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: این طرح قرآنی از ۱۱ سال پیش با عنوان ۱۴۴۱ آغاز شد و ماه رمضان و تابستان سال ۹۶با عنوان بشارت ۱۴۵۱ با محوریت حفظ ۲ سوره ملک و واقعه به اجرا درآمد و با استقبال عموم مردم، دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی کشور روبرو شد و امسال نیز با محوریت حفظ سوره‌های جزء ۳۰ در کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام / ق

 

طرح قرآنی ۱۴۵۲ با محوریت حفظ جزء ۳۰ در کانون‌های مساجد گیلان

برچسب ها: قران ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.