برپایی نمایشگاه نقاشی پارچه «بنیتا» در نیشابور

نمایشگاه نقاشی روی پارچه «بنیتا» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «محبوبه برزنونی» در مجتمع گردشگری وتجاری امیران نیشابورگشایش یافت.

برپایی نمایشگاه نقاشی پارچه «بنیتا» در نیشابور به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور گفت: نمایشگاه نقاشی «بنیتا» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «محبوبه برزنونی» است که در آن 70 اثر تابلوی نفیس نقاشی روی پارچه و رومیزی و رانر در ابعاد ۴۰*۱۲۰ و ۵۰*۱۵۰سانتیمتر برپا شده است.

موسی نوکاریزی با اشاره به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه دارای تکنیک آبرنگ، باتیک و نگارگری و... است وبا سبک‌های رئالیسم، مینیاتور است و باموضوعات مفاخر ایرانی و نگار گری ایرانی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: این پنجمین نمایشگاه انفرادی محبوبه برزنونی است که 5 سال است در زمینه هنر نقاشی فعالیت می‌کند و در پی ارائه آثار به مخاطب و نقد و بررسی آن است.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نیشابور گفت: نمایشگاه نقاشی روی پارچه «بنیتا» از 20 الی 26 مرداد 97 هر روز از ساعت 9 الی 12 صبح و 18 الی 21 بعد از ظهردر محل لابی همکف هتل چهار ستاره مجتمع گردشگری وتجاری امیران نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.

انتهای پیام//ح. ص.
 

گشایش پنجمین سال نمایشگاه پارچه بنیتا

برچسب ها: هنرمندان ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.