امام جمعه اصفهان:

مردم برهم زنندگان بازار را معرفی کنند

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد گفت:مردم کسانی را که بازار اسلامی را بر هم می زنند به دستگاه نظارتی و تعزیرات معرفی کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان در خطبه های امروز نماز جمعه اصفهان گفت: امتحان خداوند برای ائمه با ما متفاوت است و نمونه امتحان ائمه را داستان حضرت ابراهیم خوانده ایم و این امتحان بسیار سختی است و زمانی که حضرت ابراهیم سربلند از امتحان بیرون می آید خداوند چنین جایگاهی را به او می دهد.

وی افزود: باید کسانی که احتکار می کنند و بازار اسلامی را برهم می زنند مردم کمک کنند و به بازرسان تعزیرات اعلام کنند و بگویند که بازار مسلمین را بر هم می ریزد و این را بدانید از بحث دلار طلا هیچ مشکلی نداریم و بحث عوض می شود هر چند بی تدبیری وجود دارد و در واقع به نوعی امتحان الهی است که به فضل الهی با سربلندی از این امتحان بیرون بیاییم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به ایام شهادت امام جواد (ع) گفت : حضرت جواد (ع) به یکی از اصحابشان فرمودند آن چنان نباشید در ظاهر مطیع خدایید ولی در باطن نباشید سعی کنید در ظاهر و باطن یک جور باشید.

وی در ادامه افزود: امام جواد در هفت سالگی به امامت رسیدند و در واقع اولین امام جوان بودند و مقدمه ای بر امامت امام زمان (عج) بودند.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: مناسبت دیگر مناسب اول ذی الحجه و ازدواج حضرت علی و فاطمه است و به تعبیر پیامبر این ازدواج در عرش بود.

امام جمعه اصفهان گفت : متاسفانه مهریه سنگین ازدواج ها را سخت کرده است و امام سجاد می فرماید دخترانتان را به فرد تقی بدهید.

وی به سالگرد پیروزی حزب الله اشاره کرد و گفت : صهیونیست ها 33 روز جنگیدند و سرانجام حزب الله پیروزی شد و ما باید بدانیم که اگر وحدت داشته باشیم دنیای کفر حریفمان نخواهد شد و نباید به حرف دیوانه ای چون ترامپ گوش کرد.

انتهای پیام/م

خطبه های نماز جمعه اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
باید با متخلفان و مفسدان اقتصادی به شدت برخورد شه