تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما زنجان برگزار شد+تصاویر

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما زنجان با حضور مسئولین استانی و مدیران ارشد صداو و سیما در سالن اجتماعات شهید شهریاری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما زنجان  با  حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و دارابی معاون امور استان های سازمان صداو سیما و دیگر مسئولان استان در سالن شهید شهریاری صدا و سیما برگزار شد.

 

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

معاون امور استان‌های سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران دراین مراسم  به نقش رسانه‌های استانی و تاثیرگذاری شبکه‌ها در قوام‌بخشی و اصالت‌بخشی به قومیت‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: هم افزایی شبکه‌های استانی در قالب فرهنگ‌های منطقه‌ای می‌تواند گامی موثر در پیشبرد اهداف پیش بینی شده باشد.

دکتر دارابی گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزشی، دانشگاهی، حوزوی و اقتصادی استان‌ها در تقویت شبکه‌های استانی اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان نقشه دشمن برای ایجاد نارضایتی در مردم گفت: شبکه‌های استانی باید با بررسی و تحلیل دقیق شرایط موجود و با استفاده از نفوذ و جایگاه خود نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را مختل کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در این مراسم گفت: جامعه‌ی امروز بیش از پیش به وحدت و همدلی نیاز دارد و رسانه ملی در استحکام این وحدت بسیار تاثیرگذار است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: در این شرایط برای حفظ وحدت و یکپارچگی، باید یک صدای واحد از همه رسانه ها، تریبون ها، محافل و گروه‌ها شنیده شود و آن، در جهت ایجاد، ارتقا و نمایش وحدت است.

استاندار زنجان در این مراسم نقد منصفانه همراه با دیدن نکات مثبت را از توصیه‌های خود به خبرنگاران و اهالی رسانه اعلام کرد و گفت: حق‌طلبی، روشنگری و عدالت‌محوری از دیگر شاخصه‌های خبرنگاری است.

مهندس درویش امیری به نقش صداوسیما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اشاره کرد و گفت:برنامه‌های تولیدی در صداوسیمای مرکز زنجان نقش بسزایی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان داشته است.

وی گفت:همه رسانه‌ها در یک سنگر هستند و در قرارگاه جنگ نرم، عملیات مشترک انجام می‌دهند.

مدیرکل سابق صداوسیمای مرکز زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته گفت: تلاش کردیم در طول این سال‌ها دوربین رسانه ملی همواره در میان مردم باشد و در این مسیر هم موفق بودیم.

صفری افزود: همفکری و تعامل با مجموعه مدیریتی استان اولویت ما در پیشبرد برنامه‌های انقلاب اسلامی بود.

مدیر کل جدید صداوسیمای مرکز زنجان به ظرفیت های موجود در استان زنجان اشاره کرد و گفت:باید از این ظرفیت ها برای تقویت شبکه استانی بهره برد.

لطیفی گفت:با قدرت تمام برای پیش بردن اهداف عالی انقلاب و سازمان صداوسیما قدم برمیداریم.

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما  زنجان  برگزار شد+تصاویر

گفتنی است «سیدمحسن لطیفی» در حکمی از سوی رئیس سازمان صدا و سیما، به‌ عنوان مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی شد و « مرتضی صفری » ، مدیرکل قبلی زنجان نیز با حکم رئیس سازمان صدا و سیما، راهی آذربایجان‌شرقی خواهد شد.

سیدمحسن لطیفی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از سال ۱۳۸۱  با صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌شرقی همکاری داشته است.

انتهای پیام/ن

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل صداو سیما زنجان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.