استاندار خراسان رضوی:

کوتاهی در مسیر تحقق برنامه‌های کمیسیون تنظیم بازار استان نابخشودنی است

استاندار خراسان رضوی گفت: هرگونه کوتاهی در مسیر تحقق تصمیمات و برنامه‎های کمیسیون تنظیم بازار استان، نابخشودنی است.

کوتاهی در مسیر تحقق برنامه‌های کمیسیون تنظیم بازار استان نابخشودنی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ علی رضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت: با توجه به تحمیل فشار‌های اقتصادی گوناگون از سوی دشمن، ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشت آحاد جامعه به خصوص دهک‎های پایین، دغدغه اساسی و اولویت کاری مجریان دستگاه‎های اجرایی محسوب می‎شود.

رشیدیان افزود: در شرایط کنونی که دشمن از اقتصاد و تحریم اقتصادی به عنوان حربه برای تحمیل فشار به مردم استفاده می‌کند؛ مدیران و کارگزاران باید فراتر از وظائف و مسئولیت‌های خود برای خنثی کردن این توطئه دشمنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: به طور حتم، با مدیریت جهادی، همراهی و همکاری تمامی بخش‌های دولتی، خصوصی و مردم، با سربلندی از این شرایط عبور خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی گفت:باید میزان ذخائر گوشت سفید و قرمز و نهاده‌های مرتبط با تولید آن‌ها و همچنین سایر ملزومات مورد نیاز مردم از مایحتاج عمومی به میزان قابل اطمینانی ارتقا یابد.

رشیدیان افزود: ذخیره‎سازی کالا‌های اساسی، توزیع به موقع و نظارت دقیق و مستمر بر نحوه عرضه کالا و برخورد سریع و قاطع با تخلفات از جمله مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‎های متولی و مسوول قرار داشته باشد.

رشیدیان با اشاره به موضوع صادرات گوشت سفید از استان، گفت: در عین حالی که برای توسعه صادرات برنامه ریزی می‌کنیم؛ اما تامین نیاز‌های داخلی در کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم بر صادرات ترجیح دارد.

انتهای پیام//ف. ن.

تامین کالا‌های اساسی داخلی بر صادرات ترجیح دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار