برگزاری دعای پرفیض عرفه در سرزمین شبیه سازی شده به عرفات

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: امسال نیز مانند سال گذشته،برنامه‌ی قرائت دعای پر فیض عرفه در فضایی شبیه‌سازی شده به سرزمین عرفات برگزار می‌شود.

سید رضا جعفریان مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به لزوم شناخت نام‌آوران و مفاخر شهر اصفهان اظهار کرد:در آینده‌ای نزدیک،این سازمان نکوداشت نام‌آوران مدفون در آرامستان باغ رضوان را برگزار می‌کند.

وی افزود:این سازمان بنا دارد تا طی برنامه‌ای منسجم و معنوی،خدمتی در معرفی مفاخر و نام‌آوران داشته باشد و نوجوانان و جوانان با زندگی و ویژگی‌های اخلاقی این بزرگان بیشتر آشنا شوند.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های این سازمان،عنوان کرد:بر این اساس کتابی با ثبت آثار و زندگی‌نامه‌ی این بزرگواران در حال تدوین است.

جعفریان اضافه کرد:همچنین تدوین تقویم سالانه‌ای که هر روز آن به آشنایی با یکی از مفاخر اختصاص دارد، از برنامه‌های این سازمان است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز عرفه عنوان کرد:امسال نیز مانند سال گذشته،برنامه‌ی قرائت دعای پر فیض عرفه در فضایی شبیه‌سازی شده به سرزمین عرفات برگزار می‌شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: از مردم شریف اصفهان در خواست می‌کنم تا با شرکت در این مراسم معنوی در کنار زیارت اهل قبور،کسب فیض نمایند.

انتهای پیام/ س

برپایی دعای عرفه در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.