نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

انقلاب اسلامی هدیه و امانت الهی برای ملت بزرگ ایران اسلامیست

امام جمعه ارومیه گفت: دشمنان از عظمت و اقتدار ایران اسلامی هراس دارند و در صدد کم رنگ کردن دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی نتیجه زحمات تمامی انبیا و اولیای الهی است گفت: این نظام الهی یک نعمت و امانت بزرگ الهی است و ما وظیفه داریم در صدد حفظ آن تمام توان خود را بکار ببندیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که دشمنان انقلاب از عظمت و اقتدار ایران اسلامی هراس دارند افزود: برکات و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی قابل احصا نیست و در کنار همه مسائل و مشکلات اقتصادی ، ایران اسلامی مقتدرانه در معادلات جهانی تاثیرگذار است.

وی با بیان تاکید قرآن کریم برای زنده نگه داشتن ایام ا... تاکید کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از مصادیق ایام ا.. می باشد و ما باید پیام انقلاب اسلامی  را به نسل های بعدی و اقصی نقاط جهان صادر کنیم.

آقای شکرنیا مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه گفت: تا به حال حدود 400 برنامه مختلف در زمینه بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان احصا شده است.

انتهای پیام/ح

تشکیل جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.