دستگیری عامل سرقت از بانوان در شاهرود

فرمانده انتظامی شاهرود از دستگیری عوامل سرقت از بانوان در این شهر خبر داد و گفت: این دو خواهر غیربومی به ۳۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سید مجتبی اشرفی در جمع خبرنگاران بابیان اینکه عوامل سرقت از بانوان در شاهرود دستگیر شدند، گفت: با شکایت جمعی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم داخل کیف موضوع توسط پلیس شاهرود تحت پیگیری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه در وهله نخست برای کشف ماجرا تحقیق پیرامون مکان و صحنه‌های سرقت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفت، افزود: موضوع سرقت در امامزاده محمد بسطام به پلیس گزارش و با مراقبت‌های نامحسوس این دو خواهر در حین ارتکاب جرم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در بازجویی اولیه این دو متهم به ۳۸ فقره سرقت اعتراف کردند، ابراز داشت: این دو خواهر غیربومی طلا، نقره، وجوه نقد، گوشی تلفن از کیف سایر بانوان در سطح شهر سرقت کرده بودند.

اشرفی بابیان اینکه یکی از خواهرها ۳۵ ساله و سابقه‌دار است، تصریح کرد: این فرد با جعل عنوان و هویت خود، چندین بار دستگیر و راهی زندان شده بود که این بار نیز گرفتار دام پلیس شد.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم در اماکن شلوغ مراقب کیف و وسایل شخصی خود باشند و ضمن اعتماد نکردن به افراد غریبه از حمل اشیاء گران‌قیمت یا در معرض نمایش عموم قرار دادن محتویات کیف خود به‌طور جد پرهیز کنند.

انتهای پیام / گ

عامل سرقت از بانوان در شاهرود دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار