نماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی ؛

تمرکز شدید آمریکا بر روی جنگ روانی و اقتصادی در کشور/ آمریکایی‌ها با همه توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده‌اند

تمرکز شدید دشمن بر روی جنگ روانی و اقتصادی در کشورنماینده مردم چناران و بینالود در مجلس شورای اسلامی گفت : آمریکایی‌ها با شوک‌های اقتصادی می‌خواهند وضع اقتصادی جامعه را مشوّش کنند و امروزه آن‌ها در کنار جنگ اقتصادی به شدت بر روی جنگ روانی تمرکز کرده اند.
 
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد دهقان نماینده مردم چناران و بینالود در گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود : آمریکایی‌ها همواره تلاش کردند با فشار‌های اقتصادی ما را وادار به عقب نشینی کنند و خودشان زمانی که برجام امضا شد ، به طور رسمی اعلام کردند ساختار تحریم‌ها به هم نمی‌خورد و برجام را وسیله‌ای برای هجوم جدی‌تر به ایران قرار دادند .

وی گفت: حدود ۳۰۰ کارشناس در خزانه داری آمریکا جمع شدند و طراحی کردند که چطور می‌شود ایران را تحت فشار بیشتر قرار داد و بعد از آمدن ترامپ ۸۰ نفر دیگر به این تعداد اضافه شد و خزانه داری آمریکا اتاق عملیات جنگ اقتصادی شد و باید بدانیم جنگ اقتصادی از جنگ نظامی سخت‌تر و خطرناک‌تر است .

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که آمریکایی‌ها برای تسلط بر کشور، با همه توان به جنگ اقتصادی با ایران آمده‌اند ، گفت : آن‌ها قرارگاه فرماندهی تشکیل داده و صد‌ها مقاله و کتاب برای اعمال فشار بر ایران از طریق تحریم تهیه کرده‌اند و خودشان این وضعیت را جنگ اقتصادی علیه ایران نام نهاده اند.

دهقان  افزود : امروز آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که به دنبال فروپاشی حکومت ایران باشند با استفاده از ابزار‌هایی مانند تحریم نفت و فلزات گرانبها .

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها قصد دارند نگذارند هیچ سرمایه گذاری در ایران صورت بگیرد و با تک تک کشور‌ها در حال رایزنی هستند ، ادامه داد : اصلی‌ترین دلیل ایجاد تورّم ، خلق شبه پول از سوی بانک‌ها بود در حالی که باید این پول‌ها را به سوی تولید می‌بردیم .

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت : برخی در داخل کشور معتقد هستند باید در برابر آمریکا تسلیم شد که امروز این نظریه تضعیف شده است؛ باید بدانیم که آن‌ها با ماهیت و هویت ما مشکل دارند و آن‌هایی که نسخه عقب نشینی را می‌پیچند درحقیقت نسخه نابودی کشور را پیچیده اند.

 دهقان ادامه داد: مدیریت خوب تهدید‌ها و تحریم‌ها می‌تواند به یک فرصت طلایی برای جمهوری اسلامی تبدیل شود.

وی گفت : کشور ما چهار راه منطقه است و ما جایگزین‌هایی برای درآمد‌های نفتی داریم که باید احیاء و تقویت شود که از جمله بازآفرینی بافت‌های فرسوده، سرمایه گذاری در زمینه نفت و گاز، باز کردن مسیر نفت در بورس و تقویت تولید است.

انتهای پیام // ف. ش
 

گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.