افشار خبر داد

سامانه ثبت اطلاعات فرزندان غیرشاغل بازنشستگان کشوری راه‌اندازی شد

سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری از راه‌اندازی سامانه بانک ثبت اطلاعات تخصصی فرزندان غیرشاغل بازنشستگان تحت پوشش این صندوق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا افشار سخنگوی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید مدیر عامل صندوق و با حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرایی خواهد کرد، راه اندازی تعاونی‌های چند منظوره با هدف ایجاد کارآفرینی و اشتغالزایی برای فرزندان متخصص بازنشستگان تحت پوشش است.

وی با بیان اینکه راه اندازی سامانه بانک ثبت اطلاعات فرزندان متخصص غیرشاغل بازنشستگان مدتی است به صورت آزمایشی آغاز شده است، گفت: برای راه اندازی تعاونی‌های چند منظوره و فراهم کردن بستر اشتغال فرزندان بازنشسته، بازنشستگان کشوری می‌توانند از طریق این سامانه، اطلاعات مربوط به فرزندان جویای کار خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند با مراجعه به «سایت پایش» فرم مربوط به اطلاعات فرزندان جویای کار خود را ثبت کنند.

افشار یادآور شد: بانک اطلاعات تخصصی فرزندان بازنشستگان کشوری در مرحله اول صرفا به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به سوابق تحصیلی، شغلی و علمی فرزندان بازنشستگان تحت پوشش ایجاد شده است تا در زمان مورد نیاز، با در نظر گرفتن تخصص ها، دانش و مهارت‌های افراد و با اولویت اشتغال فرزندان بازنشستگان کشوری، بتوان از داده‌های موجود در این بانکِ اطلاعاتی، استفاده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
به جای دعوت به کار مجدد از معلمان بازنشسته در مدارس دولتی و روستایی ، میتوان از فرزندان نخبه آنها به عنوان معلم حق التدریس استفاده کرد . بنده فوق لیسانس مهندسی و بیکارم و حاضرم در مدارس روستایی تدریس کنم ۳۰ سال به شرط اینکه بیمه بازنشستگی از طرف سازمان آموزش و پرورش برایم پرداخت شود .
United States of America
سیدموسی
۱۳:۰۱ ۱۳ آبان ۱۳۹۷
سلام فرزند بازنشسته فرهنگی هستم در سال 91 به استخدام آموزش و پرورش استان ایلام در آمدم با اینکه شماره حکم هم صادر شد اما بی هیچ دلیلی صرفا بخاطر نداشتن بوجه دست به سرمون کردن .هنوز هم بی کار هستیم . لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
سلام لطفا آدرس سایت را بدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
لطف کنید آدرس سایت را بنوسید
Iran (Islamic Republic of)
نفیسه محبی
۱۶:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۷
با سلام می خواستم بدونم برای ثبت اطلاعات در مورد فرزندان جویای کار بازنشستگان کشوری باید کدوم سایت مراجعه کر داصلا سایت وجود داره پس اگر نیست چرا اطلاع رسانی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
چرا سامانه ای برای ثبت اطلاعات بیکاران تحصیلکرده ای که پدرشان فوت شده در حالی که یک روز هم سابقه بیمه نداشته (چون شغل آزاد بوده) نمیکنید ؟
دولت همه چیز را در اختیار کسانی قرار میده که حقوق بگیر هستن و کسانی که خانوادگی بیکار هستن را به امان خود رها کرده، چرا ؟؟؟
اصلا دولت عملا برای بیکاران چکار کرده، هیچی!!!
دولت گفته هر کسی بیکارارو بکار بگیره حق بیمشو دولت میده اونم چون میدونه کار نیست و کارگران قبلی شرکت ها و کارخانجات هم دارن اخراج میشن اینو گفته چون اصلا نیرویی جذب نمیشه که برای دولت حق بیمه بوجود بیاره !!!
آخرین اخبار