تفاهم نامه بین وزارت متبوعه و وزارت دفاع و پشتیبانی

رئیس اداره استعدادیابی و بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه گفت : در جهت تحقق مفاد تفاهم نامه بین وزارت متبوعه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 43 مورد پرونده تهیه شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه رستمی رئیس اداره استعدادیابی و بهره برداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کرمانشاه گفت : در جهت تحقق مفاد تفاهم نامه بین وزارت متبوعه و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح 43 مورد پرونده تهیه شده که مقدمات مستند سازی و تعین تکلیف آنها در استان انجام شده و برای مسیر مراحل بعدی به دبیرخانه مرکزی ارسال شده است.

وی از تعیین تکلیف یک هزار و 174 هکتار از اراضی ملی استان و واگذاری آن خبر داد.

رستمی افزود : در راستای تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی اقدام هایی از قبیل تامین زمین مورد نیاز طرح های سرمایه گذاری، اشتغال زایی، ساخت و سازهای مسکونی روستایی در قالب طرح هادی و همچنین تعین تکلیف بخشی از اراضی مورد نیاز و یا در اختیار نیروهای مسلح به این اداره کل محول شده است.

وی افزود : در سه ماه گذشته 42 فقره واگذاری در سطحی معادل 76 هکتار در قالب ماده سه ( قانون حفاظت) به مجریان طرح های جنگل کاری اقتصادی و توسعه باغات دیم در اراضی شیب دار داشته و 12 فقره واگذاری اراضی ملی در سطحی معادل 70 هکتار در قالب ماده چهار ساماندهی و عرضه مسکن در جهت اجرای طرح هادی روستاها به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذار شده است.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تعیین تکلیف یک هزار و 174 هکتار از اراضی ملی استان

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.