محمدیان: کمپ ژاپن جسارت و انگیزه ملی پوشان را افزایش داد

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: کمپ تمرینی ژاپن جسارت و انگیزه ملی پوشان را برای حضور در بازی‌های آسیایی افزایش داد.

محمدیان: کمپ ژاپن جسارت و انگیزه ملی پوشان را افزایش دادلیلا محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور تیم ملی بانوان در کمپ تمرینی ژاپن بیان کرد: حضور در مدرسه ژاپن جسارت و انگیزه بانوان جودوکار را برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی افزایش داد و نگرانی‌هایی که ملی پوشان از مبارزه با حریفان نامی داشتند را از بین برد و ما می‌توانیم به حضور خوب تیم بانوان در جاکارتا امیدوار باشیم.

او ادامه داد: در کمپ تمرینی ژاپن جودوکاران مطرحی حضور داشتند که مبارزه با آن‌ها آرزوی هر ورزشکاری است که خوشبختانه با حمایت فدراسیون این فرصت برای بانوان جودوکار ما ایجاد شد تا آن‌ها بتوانند تجربه رقابت با حریفان نامی را بدست آورند و شناخت کافی از نقاط ضعف و قوت خود پیدا کنند.

محمدیان افزود: پیش از این ملی پوشان ما با نگرانی و استرس زیاد روی تاتامی می‌رفتند و شناختی از مبارزه با حریفان قدرتمند نداشتند، اما حضور در ژاپن باعث شد قبل از بازی‌های آسیایی جاکارتا آمادگی فنی ورزشکاران افزایش پیدا کند و بتواند با اعتماد به نفس بیشتری روی تاتامی اندونزی بروند.

او در مورد اینکه شانس بانوان ما برای کسب مدال در جاکارتا به چه اندازه است گفت: این موضوع قابل پیش بینی نیست، اما این مورد را باید در نظر گرفت که تا قبل از این بانوان ما روی تاتامی فقط مراقب بودند که مصدوم نشوند، اما اکنون سطح فنی بازیکنان به جایی رسید که می‌توانیم به کسب مدال آن‌ها امیدوار باشیم. البته هدف اصلی ما حضور خوب در بازی‌های آسیایی است و امیدوارم که به این هدف در جاکارتا برسیم.

محمدیان عنوان کرد: تا زمان اعزام به بازی‌های آسیایی برنامه دیدار تدارکاتی یا مسابقات برون مرزی نداریم و ملی پوشان در اردو‌های آمادگی زیر نظر سرمربی به تمرینات خود می‌پردازند.

نایب رئیس فدراسیون جودو در خصوص برنامه فدراسیون برای رده‌های پایه گفت: برنامه استعدادیابی دررده نوجوانان و جوانان با حضور سرمربی تیم ملی برگزار می‌شود و همچنین رقابت‌های قهرمانی کشور را بر همین اساس برگزار می‌کنیم تا نفرات جدید را شناسایی و به تیم ملی دعوت کنیم.
محمدیان عنوان کرد: با وجود مشکلات سخت افزاری که در فدراسیون از نظر سالن تمرین داریم، اما توانستیم برنامه‌های تیم ملی را بر اساس نظر مربیان برگزار کنیم و تاکنون هم موفق بودیم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

نایب رئیس فدراسیون جودو در پایان خاطر نشان کرد: حریفان قدرتمندی در بازی‌های آسیایی حضور دارند، اما ما تلاش می‌کنیم که با نتایج درخشان عملکرد خوبی داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/


اظهارات محمدیان درباره تیم ملی جودو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار