فتاح مطرح کرد؛

تمام اطلاعات مربوط به مددجویان محرمانه است

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تمام اطلاعات مربوط به مددجویان محرمانه است و کمک‌های ما هیچ خدشه‌ای بر حرمت آنها وارد نمی‌کند.

تمام اطلاعات مربوط به مددجویان محرمانه استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در هفتاد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در مملکت ما همه خوب صحبت می‌کنند، اظهار کرد: هم اعضای شورا و هم شهردار و هم کمیته امداد باید به وظایف خود عمل کنیم، در صد گفته چون نیم‌کردار نیست.

وی افزود: محدوده جغرافیایی تحت اختیار شهردار، شهر تهران است، برای حل مشکلات تهران اگر کنار هم باشیم، کامل می‌شویم.

فتاح با اشاره به اینکه همکاری کمیته امداد و بهزیستی زیاد است، گفت: حجتم را با اعضای شورا تمام می‌کنم. کمیته امداد در کنار مدیریت شهری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه تمام دولت‌ها نقص‌هایی را دارند، گفت: نباید در مورد دولت قضاوت کنیم، اعلام می‌کنم کمیته امداد در کنار دولت روحانی است.

وی افزود: در حال حاضر خیلی از حامیان روحانی او را تنها گذاشتند، اما ما با همان جدیت در کنارش هستیم.

فتاح با اشاره به اینکه حرمت انسان‌ها بر سر ما جا دارد، گفت: تمام اطلاعات مربوط به مددجویان محرمانه است و کمک‌های ما هیچ خدشه‌ای بر حرمت آنها وارد نمی‌کند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در پاسخ به پیشنهاد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران مبنی بر ارائه گزارش هزینه و درآمد کمیته امداد در صحن شورای شهر تهران گفت: هیچ مشکلی با این موضوع نداریم، گفتنی است که نماینده ما در تهران محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار