راه اندازی میز خدمت در فرمانداری همدان

فرماندار همدان با استقرار در میز خدمت به طور مستقیم پاسخگوی مراجعان بود.

راه اندازی میز خدمت در فرمانداری همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در اجرای ماده (17) تصویب نامه شورای عالی اداری با عنوان حقوق شهروندی در نظام اداری به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه های اجرایی، دستورالعمل میزخدمت به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، دستگاههای اجرایی مکلفند نسبت به استقرار میزخدمت در قالب میزخدمت الکترونیکی حداکثر طی مدت یک سال و میزخدمت حضوری حداکثر طی مدت 6 ماه از زمان ابلاغ این دستورالعمل اقدام کنند.

در راه اندازی میز خدمت حضوری دستگاههای اجرایی باید با تخصیص فضایی مناسب برای مراجعه ارباب رجوع ترتیبی اتخاذ کنند تا ارباب رجوع بتواند بدون نیاز به مراجعه و پیگیری از واحدهای مختلف دستگاه اجرایی و تنها از طریق میز مذکور، خدمت یا پاسخ مورد نیاز خود را دریافت نماید.

فرمانداری شهرستان همدان نیز در این راستا نسبت به راه اندازی میز خدمت اقدام و تعدادی از کارکنان شایسته، ماهر، پاسخگو و آموزش دیده و مطلع نسبت به فرایندهای اداری مرتبط با ارائه خدمات را بدین منظور سازماندهی کرد.

در اولین هفته از راه اندازی میز خدمت در فرمانداری همدان، علی تعالی فرماندار همدان طی دو روز متوالی ساعاتی در میز خدمت مستقر و بطور مستقیم پاسخگوی مراجعان بود.

برابر دستورالعمل ابلاغی بالاترین مقام دستگاه اجرایی، مسئول اجرای این دستورالعمل در دستگاه و فراهم نمودن مکان، تجهیزات و تمهیدات اجرایی لازم، تنظیم گردش کار، نظارت بر اجرای وظایف، تامین و آموزش متصدیان میزهای خدمت و ایجاد هماهنگی و سازماندهی بین واحدهای اداری مراجعه شونده برای ایجاد میز خدمت مناسب در دستگاه اجرایی است.

انتهای پیام/د

میز خدمت در فرمانداری همدان افتتاح شد

برچسب ها: فرمانداری ، میز خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.