اسناد محرمانه فاش کرد؛

تلاش انگلیس برای دزدیدن تکنولوژی از فرازمینی ها! + عکس و فیلم

اسناد محرمانه نشان می دهد انگلیس سال ها در تلاش برای دزدیدن تکنولوژی از فرازمینی ها برای ساخت سلاح های فوق پیشرفته بوده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسناد محرمانه نشان می دهد انگلیس دست کم به مدت 50 سال در تلاش برای شکار یوفوها برای دستیابی به تکنولوژی موجودات فضایی بوده است. طبق این اسناد که از طبقه بندی محرمانه خارج شده اند انگلیس از طریق سازمان جاسوسی MI5 ( سازمان اطلاعات داخلی ) امیدوار بود با دستیابی به فناوری فرازمینی ها بتواند سلاح های فوق پیشرفته بسازد. بنا به این اسناد انگلیس نگران ضبط این یوفوها توسط شوروی و چین و دستیابی سریع تر آنان به این تکنولوژی بود. این اسناد محرمانه که مربوط به سالهای 1947 تا 1997 است بر اساس فرضیه بازدید فرازمینی ها از زمین توسط سازمان های جاسوسی انگلیس جمع آوری شده اند.

تلاش انگلیس برای دزدیدن تکنولوژی از فرازمینی ها! + عکس و فیلم

همچنین بر اساس این اسناد سازمان های جاسوسی انگلیس وظیفه داشتند بر اساس دو فرضیه که یکی بازدید فرازمینی ها از زمین و دیگری تحقیق صحت این ادعا را مورد بررسی قرار دهند. گزارش های جمع آوری شده  شامل سه فایل مشتمل بر 1000 صفحه بود که تحت عنوان پروژه باز انگلیس بین سال های 2008 تا 2013 به آرشیو ملی این کشور منتقل شد. اوائل امسال رونوشتی از مجموعه این اسناد توسط روزنامه نگار محقق و سخنران دانشگاه دکتر " دیوید کلارک" منتشر شد. دکتر کلارک متصدی موزه آرشیو ملی انگلیس در پروژه یوفوها بین سالهای 2008 تا 2013 بود و بطور مرتب در رسانه های ملی و بین المللی در خصوص یوفوها اظهار نظر می کرد.

تلاش انگلیس برای دزدیدن تکنولوژی از فرازمینی ها! + عکس و فیلم

کپبنا به ادعای یوفوشناسان طی 100 سال گذشته تاکنون بیش از 100000 هزار مورد گزارش در خصوص مشاهده یوفوها در سراسر جهان به ثبت رسیده است. در یکی از این موارد یک یوفوی لوزی شکل در منطقه سیبری دیده شد. ویدئویی تهیه شده یک یوفوی درخشان را در حالی که در آسمان شناور بود نشان می داد که لحظاتی بعد یک یوفوی لوزی شکل روی آن قرار گرفت و شی پرنده نخست وارد آن شد و سپس به سرعت ناپدید شدند.

بیشتر بخوانید

یوفوی عجیبی که در برزیل خبرساز شد + فیلم

انتهای پیام/

سرقت تکنولوژی فرازمینی ها توسط انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۲ تير ۱۳۹۷
یا ابوالفضل
آخرین اخبار