برگزاری یادواره شهدای روستای شگیم در شهرستان نیکشهر

یادواره شهدای روستای شگیم به همت و همکاری حوزه بسیج خواهران و در جمع خانواده‌های معظم شاهد و ایثار گر این روستا، معتمدین، علما ریش سفیدان و.. در شهرستان نیکشهر برگزارشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیکشهر گفت: کشوری که شهادت را سعادت خود می‌داند از هیچ قدرتی ترس و هراس ندارد.

رضایی گفت: برگزاری این چنین مراسماتی قطعا" باعث زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود.

رضایی در ادامه افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به خوبی می‌دانند که مردم این مرز و بوم تا پای جان و آخرین قطره خون خود و با تاسی از سرور و سالار شهیدان و تمامی شهدای انقلاب اسلامی، در راه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

ملیحه رضایی شهادت و ایثار را موهبت الهی برشمرد و گفت: کشوری که شهادت را سعادت خود میداند از هیچ قدرتی ترس وهراسی ندارد و این شهدای ما هستند که عزت و افتخار امروز ما را برای ما به ارمغان اورده اند و ما ادامه دهنده راه انان هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های نیکشهر فنوج و قصر قند، در پایان  گفت: به حول و قوه الهی برگزاری این چنین مراسماتی در قالب یادواره شهدا در سال جاری در سطح شهرستان‌های نیکشهر و فنوج و قصرقند با مشارکت تمامی دستگاه‌ها مطابق با مصوبات کارگروه ترویج فرهنگ ایثار شهادت در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار وشهادت، تکریم خانواده‌های معظم شاهد وایثارگر برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

 یادواره شهدای  شهرستان نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار