دور دنیا با نوآوران؛

از آنتن‌های همه‌کاره تا هدفونی که صبح‌ها شما را بیدار می‌کند

محققان با اختراعات خود سبب باز شدن دریچه‌های جدید علم و فناوری شده‌اند.

از آنتن‌های همه‌کاره تا هدفونی که صبح‌ها شما را بیدار می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات مخترعان در سراسر جهان است که رشد و پیشرفت جوامع را رقم می‌زند و دریچه‌هایی جدیدی از علم و فناوری را در برابر افراد باز می‌کند که در این بسته خبری بنا داریم به معرفی برخی از این اختراعات بپردازیم.

آنتنی که به تمام فناوری‌ها متصل است

یک شرکت تولید کننده آنتن موفق به ساخت نسل جدیدی از آنتن‌ها شده است که به تمام فناوری‌ها از جمله بلوتوس، وای‌فای و جی‌پی‌اس متصل است و قادر است این فناوری‌ها را بر روی رایانه به اجرا دربیاورد.

هدفونی که به شما اجازه خوابیدن نمی‌دهد

برای همه ما پیش آمده که برای از خواب بیدار شدن با مشکلاتی مواجه باشیم، اما به تازگی هدفون جدیدی وارد بازار شده که هنگام زنگ زدن تلفن همراهتان شروع به آهنگ پخش کردن می‌کند و شما را از خواب بیدار می‌کند همچنین این هدفون به قابلیت لرزش را دارد و می‌تواند افراد از خواب بیدار کند.


بیشتر بخوانید: تصاویری خیره کننده از دگرگونی‌های حیرت انگیز غول سرخ منظومه شمسی + تصاویر


خودکاری که همه چیز را در خود ذخیره می‌کند

محققان خودکاری را طراحی کرده‌اند که هرگونه مطلبی را درون حافظه خود ذخیره می‌کند؛ برای مثال اس‌ام‌اس و ایمیل را می‌توانید به این قلم انتقال دهید و آن را نگهداری کنید.


بیشتر بخوانید: از کتانی‌های مجهز به تردمیل تا تشخیص هویت افراد از روی گام برداشتن 


 

توستری که تلفن همراهتان را شارژ می‌کند

محققان دستگاه توستری را طراحی کرده‌اند که به کمک آن می‌توان تلفن همراه را شارژ کرد هنگامی که این توستر در حال گرم کردن نان است، شما می‌توانید تلفن همراهتان را در کنار آن قرار دهید تا از طریق درگاه یو‌اس‌بی و به کمک حرارت توستر تلفن همراهتان شارژ شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، دانش بنیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار