جام جهانی ۲۰۱۸،

خلاصه و نتیجه دیدار سنگال و لهستان

تیم ملی فوتبال سنگال با نتیجه ۲ بر یک مقابل لهستان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در آخرین دیدار دور اول رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب (سه شنبه) تیم‌های لهستان و سنگال در گروه هشتم این رقابت‌ها در ورزشگاه اسپارتاک آره نا مسکو به مصاف هم رفتند.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی 2018 را لحظه به لحظه در اینجاجام جهانی 2018) دنبال کنید.

ترکیب لهستان

وویسیچ شژنی، میشائیل پاژدان، تیاگو سیونیک، آرکادیوژ میلیک (کوناسکی)، روبرت لواندوفسکی، گریگور کریچوویاک، کمیل گروسیچکی، رایبیوس، یاکوب بلاژیکوفسکی (بدنارک) پیوتر زیئلنسکی، لوکاس پیژچک (برزینسکی)

ترکیب سنگال

خادم ان دیایه، کالیدو کولیبالی، ادریس گیه، سلیف سانه، مامه بیرام دیوف، یوسف سابالی، سادیو مانه، آلفرد ان دیایه، امبایه نیانگ، اسماعیل سار و موسی واگویه

نواف شکر الله بحرینی قضاوت این دیدار را برعهده داشت.

در این بازی شاگردان سلیف دیائو مقابل هم تیمی‌های رابرت لواندوفسکی فوتبال منطقی‌ای بازی کردند، اما هر ۲ تیم سعی داشتند در جنگ‌های میانه میدان شرکت کنند و تعادل خاصی در بازی برقرار بود تا اینکه در دقیقه ۳۷ تیاگو چیونک مدافع لهستان روی شوت از پشت محوطه جریمه بازیکن سنگال، گل به خودی زد تا سنگال در پایان نیمه اول با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم هم بازیکنان سنگال بیشتر فکر دفاع از دروازه خود بودند و تدابیر آدام نووالکا هم برای تغییر روند بازی عقاب‌ها به جایی نرسید. در دقیقه ۶۰ روی پاس به عقب اشتباه گروسیچکی و اشتباه شژنی توپ به امبایه نیانگ رسید و او در مقابل دروازه خالی از دروازه بان توپ را برای دومین بار به تور لهستان دوخت تا خیال شیر‌های ترانگا از برتری در این دیدار راحت شود.

البته حملات مداوم لهستان برای رسیدن به گل سرانجام در دقیقه ۸۶ جواب داد و این تیم توانست با ضربه گریگور کریچوویاک اختلاف را به یک گل کاهش دهد. با این حال این گل هم برای فرار عقاب‌ها از شکست کافی نبود.

در پایان این بازی امبایه نیانگ به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی 2018 می توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید؛

سنگال ۲ - لهستان ۱ / اولین پیروزی آفریقایی‌ها در جام جهانی

انتهای پیام/

سنگال 2 - لهستان 1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار