مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان؛

اشتغال آفرینی سرمایه گذاران خارجی در آذربایجان غربی

سرمایه گذاران خارجی برای ۲۵۰۰ نفر در آذربایجان غربی اشتغال آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امکان اشتغال  برای ۲۵۰۰ نفر  در استان، با سرمایه گذاری دو فرد آلمانی و عراقی وجود دارد.

عبدلی ادامه داد: با برنامه ریزی وحمایت‌های استاندار آذربایجان غربی برنامه‌های ویژه‌ای برای جذب سرمایه‌های خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دست انجام است و در همین چارچوب باید در راستای خدمت به کارآفرینان و اشتغال آفرینان قدم‌های عملی برداشته شود تا قشر تولیدکنندگان و کارآفرینان که‌‌ همان سرمایه گذاران هستند به خوبی حمایت شوند.

وی اضافه کرد: هم اینک مقدمات لازم برای سرمایه گذاری 2 شرکت خارجی در آذربایجان غربی فراهم شده که با سرانجام یافتن سرامایه گذاری آنان برای 2 هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان گفت: شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرک‌های صنعتی از برنامه‌های اصلی این شرکت است و در همین راستا باید با همکاری تمامی دستگاههای خدمات رسان صنعت تلاش شود تا با تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه گذاری، کمبودهای این بخش برطرف شود.

عبدلی در ادامه افزود: آذربایجان غربی از نظر صنعتی یکی از استان‌های کم برخوردار کشور به شمار می‌رود اما با اجرای قانون خروج از رکود که از سوی دولت تدبیر و امید تدوین شده اقدامات خوبی برای بازگشت واحدهای تولیدی و صنعتی این استان به مدار تولید آغاز شده است.

 

انتهای پیام/ ه

اشتغال آفرینی سرمایه گذاران خارجی برای 2500 نفر در آذربایجان غربی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.