معاون استاندار اردبیل؛

میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی برپا می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع و تسهیل در روند بروکراسی اداری میز خدمت در تمام دستگاه های اجرایی برپا می شود.

بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: این بحث طبق ماده 5 قانون خدمات کشوری که به تصویب شورای عالی اداری رسیده بود به منظور ارایه خدمات به موقع و سریع و ارتقای رضایت مندی مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه میز خدمت توسط ارگان های ذیصلاح نظارت می شود، افزود: میز خدمت حضوری از اول تیرماه در کلیه دستگاه های اجرایی در طبقه همکف با حضور نماینده اداره مرتبط اجرایی می شود.

معاون استاندار اردبیل با اظهار اینکه کاهش بروکراسی اداری جز برنامه های دولت است افزود: راه اندازی میز خدمت در ساختمان استانداری اردبیل نیز همزمان راه اندازی می شود مصمم هستیم که تکریم ارباب رجوع با تمام توان انجام گیرد.

حسین زاده افزود: صاحبان اصلی نظام و دولت مردم هستند و هدف دولت از این طرح خدمت رسانی به موقع و سریع و رسیدن به یک نتیجه مطلوب و مثمر است.

وی گفت: بحث شفاف سازی و احساس مسئولیت کارکنان در مقابل مراجعه کنندگان، ایجاد شور و امید در مردم از جمله اهداف این طرح است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در تمام ساعات کاری میز خدمت دایر خواهد بود افزود: به جهت رفع بعضی نواقص حتی قبل از اول تیرماه تعدادی از دستگاه ها میز خدمت را راه اندازی خواهند کرد.

حسین زاده افزود: دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری و فرمانداری ها در شهرستان ها باید در اجرا و نظارت تلاش کرده و گزارش روزانه را به استانداری ارسال کنند.

وی افزود: متولی اصلی این موضوع سازمان مدیریت و برنامه ریزی بوده و اهتمام بیشتر در راستای اجرای این طرح برعهده این سازمان خواهد بود و تهیه گزارش نهایی نیز جز وظایف این سازمان است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: راه اندازی این میز به معنی حذف ارتباط و ملاقات مدیران کل با ارباب رجوع نیست طبق روال قبلی ملاقات مردمی انجام می شود.

انتهای پیام/ح

کاهش بروکراسی اداری جز برنامه های دولت است

 

برچسب ها: میز خدمت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.