وزیر بهداشت:

مشارکت صنایع در اعتلا و ارتقای بخش بهداشت افزایش یابد

وزیر بهداشت گفت صنایع استان مرکزی در اعتلا و ارتقای بخش بهداشت و درمان مشارکت بیشتری داشته باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش در جشنواره تجلیل از خیران سلامت مجمع خیران سلامت بیمارستان خوانساری که در مجموعه کوه نور هتل امیرکبیر اراک در حال برگزاری است اظهار داشت: هز تخت بیمارستانی نزدیک به هفتصد میلیون تومان هزینه برای ساخت دارد، بنابراین فاز سوم بیمارستان نیاز دارد تا صنایع بزرگی که در این استان نقش پررنگی دارند به کمک بیایند و مشارکت داشته باشند.

وی افزود: هیچ فرصتی برای رضایت الهی بهتر و بالاتر از این نیست که خداوند مالی را به انسان بخشیده و در راه خدا این مال و دارایی برای انتفاع عموم جامعه به کار بگیرد و هزینه کند.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: به فرمایش امام صادق (ع) خدا در دل بیماران است و قطعا هیچ سعادتی بالاتر از حل مشکل بیماران و خانواده آن‌ها نیست بنابراین کسانی که در ساخت و تکمیل بیمارستان خوانساری مشارکت داشتند بدانند بهترین خیر را برای دنیا و آخرت خود انجام داده‌اند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان ساخت: وظیفه دولت است که در این حوزه کمک کند و قطعا این کار را انجام می‌دهد تا بتوانیم در بخش درمان و بهداشت شرایط بهتری را رقم بزنیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: وضعیت ما از نظر تخت بیمارستانی و نیروی انسانی ضعیف است البته تلاش‌هایی شکل گزفته، اما کافی نیست و باید تلاش‌ها افزایش پیدا کند.

وی عنوان کرد: اگر بخواهیم‌کشورمان عزت‌مند باشد هیچ راهی نداریم جز اینکه کار و تلاش خود را افزایش دهیم این در حالی است که متاسفانه کشور ما با حاشیه‌ها درگیر است که قوه قضاییه، مجریه، مقننه و عیره را هم در برمی‌گیرد و راه نجات کشور چیزی جز کار کردن و عمل خالصانه نیست و این مهم هم تنها با همکاری و دست در دست هم گذاشتن همه میسر می‌شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: دشمنان اسلام همگی برای نابودی اسلام و کشور ما جمع شدند بنابراین عزت اسلام در بالا نگه داشتن پرچم جمهوری اسلامی است و هرکس در خلاف این مسیر حرکت کند به کشور، میهن، تاریخ و تمدن و مردم آسیب زده است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به ضرورت توجه به مسیر تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: انتطارات ما فراتر از شرایط کنونی است و باید به مسیر اصلی خود بازگردیم.

وی خاطرنشان کرد: عزت اسلام و ذلت کفار با توپ و تانک و اسلحه حاصل نمی‌شود بلکه با فکر و علم حاصل می‌شود که باید افراد و کشور به علم و توانایی باشند.

قاضی‌زاده هاشمی عنوان کرد: طبیعی است که در چنین شرایطی که در فشار هستیم، بخشی از این فشار را باید توسط قدرت نظامی و بخشی را توسط علم و دانایی افراد برطرف کنیم که رهبرمعظم انقلاب اسلامی هم بر آن تاکید دارند.

انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: بیمه سلامت ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.