برگزاری متفاوت‌تر راهپیمایی قدس

فرماندار اردکان گفت:راهپیمایی روز قدس نسبت به سال‌های گذشته اهمیت ویژه‌ای دارد و باید متفاوت‌تر برگزار شود.

به گزارش خبرنگارحاضر در محل گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ هادی مقیمی فرماندار اردکان در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردکان گفت: با توجه به تصمیم رژیم صهیونیستی که با حمایت آمریکا صورت گرفت پایتخت این رژیم به بیت المقدس اولین قبله گاه مسلمانان انتقال داده شد.

فرماندار اردکان افزود: با این تصمیم باید تلاش شود راهپیمایی امسال هر چه باشکوه‌تر برگزار شود تا بتواند تاثیر خودش را در دنیای سیاست و همینطور در جهان اسلام بگذارد.

وی با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی با برخی از کشور‌هایی که واقعا سران خود فروخته‌ای هم دارد صورت گرفت اظهار داشت: وظیفه‌ای که طبق قانون اساسی بر عهده ما گذاشته شده حمایت از ملت‌های مظلوم جهان، مثل فلسطین و قدس شریفاست که باید انجام بگیرد.

مقیمی گفت: مردم شهرستان اردکان بسیار پرشور و با برنامه ریزی که صورت می‌گیرد در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود.

وی با اشاره به نزدیک بودن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام (ره افزود: با توجه به اینکه این سالگرد مقارن با ماه مبارک رمضان است اعزامی صورت نخواهد گرفت بر برگزاری آیینی در شانن آن مقام در اردکان تاکید کرد.

فرماندار اردکان گفت: وظیفه ما ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است ونیز زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام (ره) که ان شاالله بتوانیم به خوبی انجام دهیم.

حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز با بیان اینکه در آستانه برگزاری یوم الله روز قدس می‌باشیم تصریح کرد: در راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور دنیا برپا می‌شود و این به معنای صدور انقلاب اسلامی به کشور‌های دنیاست حجت الاسلام محمدحسین حاجی اسماعیلی با بیان اینکه این کار به معنای گسترش فرهنگ انقلابی، فرهنگ ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی و فرهنگ مبارزه با تجاوز حقوق مردم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان گفت:امام خمینی (ره) می‌خواستند این فرهنگ را در دنیا نشان دهند که با این مراسم اعلام شده است.

حاجی اسماعیلی با بیان اینکه حتی اگر در داخل کشور ایران یک عده‌ای بخواهند این بساط را جمع کنند دیگه در دنیا جمع شدنی نیست افزود: فرهنگ و پیام امام (ره) دنیا را فرا گرفته و ان شالله زمینه جهانی ظهور حضرت مهدی (ص) را فراهم کرده است.

حاجی اسماعیلی گفت: ملت مبارز ایران در راه مبارزه با استکبار دست در دست هم می‌دهند و راهپیمایی روز قدس را پرشکوه و باصلابت برگزار می‌کنند.

وی از مسئولان ادارت و نهاد‌ها درخوست کرد که با نو آوری و به کار گیری روش‌های جالب در جذب بیشتر مردم جهت شرکت دراین آیین همت بگمارند.

 

انتهای پیام/ ا

نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در اردکان

برچسب ها: روز قدس ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار