دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی ؛

مسافران خارجی نمی‌دانند در مشهد فرودگاه وجود دارد

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان خراسان رضوی گفت: برخی از مسافران خارجی نمی‌دانند در مشهد فرودگاه وجود دارد یا هتل‌های چند ستاره زیادی در این شهر فعالیت می‌کند.

مسافران خارجی نمی‌دانند در مشهد فرودگاه وجود دارد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مجید فرقانی افزود: کاهش نرخ ارز و ارزش پول کشور در برابر ارز‌های خارجی موقعیت مناسبتری برای گردشگران خارجی فراهم شده است تا از این شرایط بهره ببرند و با نرخ ارزان‌تر به ایران سفر کنند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی گردشگران خارجی در کشور مربوط به تبدیل ارز است، به دلیل تحریم‌هایی که از قبل وجود داشته است، مراودات بانکی انجام نمی‌شود و گردشگران امکان استفاده از کردیت کارت خود را ندارند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: مقصد بسیاری از گردشگران مسلمان، ایران است و به شهر‌هایی همانند مشهد، قم و شیراز سفر می‌کنند. گردشگرانی که قصدشان تفریح و دیدن آثار تاریخی و باستانی است از کشور‌های شرق آسیا و کشور‌های اروپایی به کشورمان می‌آیند.

فرقانی افزود: در حال حاضر ما ارزانترین و باکیفیت‌ترین واحد‌های اقامتی را داریم که متاسفانه مردم دنیا مطلع نیستند و در این رابطه باید بیشتر باید تبلیغ شود.
وی با بیان اینکه ما نمی‌توانیم در رسانه‌های بین‌المللی تبلیغات کنیم، ادامه داد: رسانه‌های خارجی به دلایل مختلف مجوز تبلیغات گردشگری در ایران را به ما نمی‌دهند و پیشنهاد می‌کنیم دولت و دستگاه‌هایی که در خارج از کشور دارای نمایندگی هستند به شکلی گردشگری را تبلیغ و ترویج کنند.

انتهای پیام//ف. ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.