در نخستین جلسه مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران مطرح شد؛

اعلام آمادگی مجمع خیرین کشور و جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به استان‌ها

رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور گفت: مجمع خیرین کشور با همکاری جمعیت هلال احمر آماده کمک‌رسانی به استان‌ها و همچنین تقدیر از خیرین است.

اعلام آمادگی مجمع خیرین کشور و جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به استان‌هابه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حبیب الله بوربور رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور در نخستین جلسه مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان تهران که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که مشکلات در کشور زیاد می‌شود، همه مردم نیازمند کمک‌رسانی از طرف کسانی هستند که بتوانند مشکلات آن‌ها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: هنگامی که برای حل مشکلات مجمع در محضر مقام معظم رهبری حاضر شدیم، ایشان فرمودند که برای حل مشکلات خود به مردم رجوع کنیم و با کمک آن‌ها مشکلات را حل و فصل کنیم. این فرمایشات مقام معظم رهبری منجر شد تا ما بتوانیم 21 سال در این مجمع فعالیت کنیم.

بوربور گفت: تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی برای حل مشکلات با این مجمع همکاری کردند و ما توانستیم صدها مدرسه، بیمارستان‌، مکان‌های آموزشی، فرهنگی و ورزشی را بسازیم.

وی ادامه داد: ما خیرین اعتقاد داریم که کسانی که می‌توانند حتی در کوچک‌ترین مسئله برای حل مشکلات مردم گامی بردارند، از آن‌ها کمک بخواهیم و حتی کسانی که در انجام کارهای خیر سابقه دارند نیز می‌توانند برای راهنمایی به این افراد، به آن‌ها نیز کمک کنند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور تصریح کرد: جریان‌های بسیاری همچون شورای عالی امنیت، محیط زیست، دولت برای حل مشکلات در کشور فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: اولین مجمع خیرین با کمک هلال احمر برای سراسری کردن کمک رسانی تشکیل شد، بنابراین کسانی که هم اکنون در این مکان هستند، عضوی از هیئت مجمع خیرین تهران نیز هستند.

بوربور گفت: ما در تلاش هستیم تا با کمک جمعیت هلال احمر بتوانیم مجمع را نیز به استان ها برسانیم تا کسانی که در استان‌ها علاقمند به عضویت در این مجمع هستند، بتوانند راه ارتباطی با مردم در این مجمع برقرار کنند.

وی افزود: وظیفه مجمع خیرین کشور این است که ارتباط خود را با مردم برقرار کند و همچنین امدادرسانی و کمک‌رسانی به مردم را در اولویت خود قرار دهد.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیّرین کشور در پایان گفت: اولویت اول این مجمع، بررسی نیازهای مردم و همچنین تقدیر از کسانی است که توانسته‌اند به مردم امدادرسانی کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: خیرین ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار