کلنگ زنی 4 مدرسه خیر ساز در جیرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جیرفت از ادامه نهضت مدرسه سازی و سرعت گرفتن این امر درمنطقه و برنامه ریزی برای حذف مدارس تخریبی و غیراستاندارد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجید امیرتیموری مدیر آموزش و پروش شهرستان جیرفت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان، برای خیران مدرسه ساز آرزوی سلامتی و توفیق کرد و گفت: این چهار مدرسه که در مجموع با اعتباری قریب 30 میلیارد ریال امروز شاهد آغاز به کار و عملیات احداث شان هستیم، تلاش می کنیم تا اول مهر ماه به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرند.

امیرتیموری افزود: هفته گذشته نیز هزار متر مربع زمین توسط یک خیر در روستای باقرآباد به آموزش و پرورش اهدا شده که صحبت های اولیه با خیری دیگر برای احداث مدرسه ای سه کلاسه صورت پذیرفته که امیدواریم به زودی شاهد کلنگ زنی این مدرسه هم باشیم.

وی با ابراز خرسندی از ادامه نهضت مدرسه سازی و سرعت گرفتن این امر درمنطقه، از برنامه ریزی و تلاش وافر برای حذف تمام و کمال مدارس تخریبی، غیرمقاوم و غیراستاندارد شهرستان خبر داد.

فریبا اسکندری زاده رئیس اداره مشارکت های مردمی و توسعه مدارس و مراکز غیردولتی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان نیز گفت : در 31 روز فرودین 97 به همت خیران، کلنگ  31 مدرسه یعنی به ازای هرروزیک مدرسه در سطح استان کرمان به زمین زده شد که سهم جنوب استان کرمان با توجه به محرومیت های موجود  از این تعداد 24 مدرسه بوده است.

احمد امینی روش فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جیرفت هم ضمن تشکر از خیران مدرسه ساز گفت: دولت تدبیر و امید در طول چهار سال گذشته تأکید فراوانی بر ارائه خدمات به آموزش و پرورش داشته است و همواره علاوه بر استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز خود نیز در اعتبارات دولتی پای کار بوده و آموزش و پروش را ویژه دیده است.

وی از اصحاب رسانه خواست: برای جلب و ترغیب خیران به امر مقدس مدرسه سازی اخبار این کلنگ زنی ها را خوب پوشش دهند.

یادآور می شود: این 4 مدرسه شامل ؛ مدرسه 4 کلاسه استثنایی با زیربنای 320 متر مربع و اعتباری قریب به 4 میلیارد ریال و مدارس 9 کلاسه متوسطه نورالهدی، ابتدایی مولانا و مالک اشتر هر کدام با زیربنای 850 متر مربع و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشند.

انتهای پیام/ب

4 مدرسه خیرساز در جیرفت کلنگ زنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار