سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران:

انتخابات در تهران هرج و مرجی ایجاد نکرد/ دشمنان برای براندازی انقلاب ایران کمین کرده‌اند

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران گفت:‌ انتخابات در شهر تهران بدون هیچ هرج و مرجی و با همراهی مردم و مسئولان انجام شد.

انتخابات در تهران هرج و مرجی ایجاد نکرد/ دشمنان برای براندازی انقلاب ایران کمین کرده‌اندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا آقا علیخانی سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران در مراسم تودیع و معارفه معاونت سیاسی-انتظامی استان تهران که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: شهر تهران ویژگی‌هایی دارد که همه آن‌ها منحصر به فرد هستند. مجموعه‌های فرهنگی، ‌اقتصادی، سیاسی و اجتماعی که از جمله بخش‌های مهم کشوری هستند، در شهر تهران متمرکز شده‌اند.

وی افزود: قطعا تمام وقایع و اتفاقاتی که در تهران منجر به حاصل شدن نتایجی می‌شود،‌ می‌تواند بازتاب کلی در کشور داشته باشد.

آقاعلیخانی گفت: مسئله انتخابات، مهم‌ترین موضوعی بود که سال گذشته در شهر تهران شاهد آن بودیم که بسیار خوب اجرا شد.

سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تهران افزود: انتخابات در شهر تهران بدون هیچ هرج و مرجی پایان یافت و این اتفاق تنها به علت همراهی مردم و مسئولان و با محوریت فرماندار و استاندار تهران رخ داد.

وی تصریح کرد: با وقوع اتفاقات مختلف در چند سال گذشته، باید بیش از هر زمان دیگری همدلی و همفکری ملت و دولت را در دستور کار خود قرار دهیم، چراکه دشمنان انقلاب برای برچیدن انقلابی که با وحدت مردم به دست آ‌مده است، کمین کرده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار