صدور ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ فقره کارت پایان خدمت هوشمند در آذربایجان غربی

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی ازصدور ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ فقره کارت پایان خدمت هوشمند دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سرهنگ حبیب جعفر زاده معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: در قالب اجرای طرح تعویض و تبدیل کارت پایان خدمت کاغذی به الکترونیکی تعداد ۳۴۶ هزار و ۲۳۶ فقره در خواست ثبت شده است که برای ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ فقره کارت پایان خدمت هوشمند صادر گردید.
وی به اجرای طرح تعویض کارت معافیت نیز اشاره کرد و افزود: طرح تعویض کارت معافیت از سال ۹۰ در حال اجرا ست که تاکنون ۱۳۲ هزار ۶۴۸ فقره ثبت در خواست شده که از این تعداد، برای ۱۳۲ هزار و ۲۵۳ فقره کارت معافیت صادر شده است.
سرهنگ جعفرزاده  شناسایی و اعزام به خدمت مشمولان را اولین رسالت معاونت وظیفه عمومی برشمرد و اظهار کرد: در معاونت وظیفه فرماندهی استان 17 شواری پزشکی، یک شورای عالی پزشکی ، ۱۷ هیئت رسیدگی بدوی و ۱۷ هیئت تجدید نظر در راستای رسیدگی به درخواست های پزشکی و کفالت مشمولین در استان ارائه خدمات می کنند.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی افزود: در سال گذشته به درخواست کفالت یک هزار و ۷۸۲ پرونده رسیدگی و در خور شرایط تصمیمات لازم اتخاذ شده است،همچنین در حوزه درخواست های پزشکی به 5 هزار و ۲۰۴ مورد درخواست رسیدگی شده است که برای تعدادی کارت معافیت پزشکی صادر و عده ای هم معاف از رزم و عده ای هم سرباز عادی تشخیص داده شدند.
سرهنگ جعفرزاده اظهار کرد: در سال گذشته همچنین ۲۱هزار و ۹۷۵ فقره انواع معافیت تحصیلی و ۱۲۵۲ فقره انواع مجوز خروج از کشور صادر شده است.

انتهای پیام/م

صدور افزون بر 300 هزارفقره کارت پایان خدمت هوشمنددر آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.